Inför kvalserien
« Föregående · 1364135 Till forumet
Sv: Inför kvalserien
Nikki Nine: Vad hände med MORGAN Samuelsson som var på tapeten för något år sedan?
Sv: Inför kvalserien
Nikki Nine:
Peter Forsberg i båset hade annars inte varit dumt. Om han kunde lyfta resten av laget så pass mycket med sin blotta närvaro på isen, så skulle han säkerligen få laget att tagga till även från båset.
Men han lär väl knappast vara intresserad.
Peter Forsberg i båset hade annars inte varit dumt. Om han kunde lyfta resten av laget så pass mycket med sin blotta närvaro på isen, så skulle han säkerligen få laget att tagga till även från båset.
Men han lär väl knappast vara intresserad.
Sv: Inför kvalserien
Bad_Brett:
Nä, Peter har väl sagt om jag inte minns fel att han inte ville ha något jobb där han var tvungen att vara där varje dag? Därför jag föreslog att han kan gå in som någon sorts konsult åt Markus. Rätta mig om jag har fel.
Nä, Peter har väl sagt om jag inte minns fel att han inte ville ha något jobb där han var tvungen att vara där varje dag? Därför jag föreslog att han kan gå in som någon sorts konsult åt Markus. Rätta mig om jag har fel.
Sv: Inför kvalserien
Nikki Nine: Som BB sa har Peter sagt att han kommer bo i Sthlm, men detta bör ju nyttjas som en resurs och inte ses som ett problem.
Varför inte ha en marknadsavdelning i sthlm, där Peter är med och styr upp möten med sammarbetspartners, är med på deras event.. Vad som helst som ger inkomst.
Varför inte ha en marknadsavdelning i sthlm, där Peter är med och styr upp möten med sammarbetspartners, är med på deras event.. Vad som helst som ger inkomst.
« Föregående · 1364135
Skulle inte Tommy Samuelsson kunna vara något? Det är ju en tränare som nått hyfsade framgångar och som dessutom förespråkar att man reder upp försvaret först. Visst, han har karisma som en betongvägg, men i nuläget så vill jag hellre ha en vettig tränare än någon som kan stå och vara rolig i intervjuer. Kan man dessutom para ihop honom med en offensiv andretränare (AJ, de har ju en connection sedan tidigare?) så kanske det skulle kunna vara något.
Han är inte optimal, men han finns på marknaden.
Då hade våran ledning kunnat se ut såhär:
General Manager: Markus Näslund
Assisterande General Manager/Huvudscout: Någon vettig
Konsult åt General Manager: Peter Forsberg
Tränare: Tommy Samuelsson
Assisterande tränare: Andreas Johansson
Assisterande tränare: Ian Clark
Redigerad kommentar