Det var ju inte så trevligt, kanske de formstarkaste svenskarna i NHL inte tillräkligt bra för Hardys sjunkbombshockey.
Inga Sedinare i VM
« Föregående · 85178 Till forumet
Sv: Inga Sedinare i VM
Frisco:
Sedinarna är siamesiska...
Fast det är ju klart Daniel har ju inte direkt vräkt in poäng mot Detroit.
Sedinarna är siamesiska...
Fast det är ju klart Daniel har ju inte direkt vräkt in poäng mot Detroit.
Sv: Inga Sedinare i VM
Lumber Jack:
Om Zlatan, Bojan, Kim m.fl, m.fl. diskrimineras skall så även ske med dessa/denne.
Forza gubbvälde, dyrkan av talangavsaknad och påplatssättande!
(Hardy Nilsson, den ende man som lyckats föra MoDo UR Elitserien)
Om Zlatan, Bojan, Kim m.fl, m.fl. diskrimineras skall så även ske med dessa/denne.
Forza gubbvälde, dyrkan av talangavsaknad och påplatssättande!
(Hardy Nilsson, den ende man som lyckats föra MoDo UR Elitserien)
« Föregående · 85178