Karlskoga - MoDo 2022-01-28
« Föregående · 2282301 · Nästa » Till forumet
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
jonsson: Imponerad av domarna som tar 5min vardera bara! Mycket bra
+ 4
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{8384}: bra start ändå. Känns stabilt
Töntigt med femmor för detta dock
Töntigt med femmor för detta dock
+ 1
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{7639}: OP är värdelös, Max T är horribel, Mannberg likaså, Olsson ser ut som en 18 åring, vad har hänt med spelarna som skall vara våra pålitliga spelare som skall ge energin och vara jobbiga att möta?!
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
1-0 till MoDo
Tycker det är lite rättvist faktiskt
MoDo går då inte på samma höga fart som mot Södertälje senast, men det verkar räcka då Bik inte är bättre än så här, ännu så länge (y)
Tycker det är lite rättvist faktiskt
MoDo går då inte på samma höga fart som mot Södertälje senast, men det verkar räcka då Bik inte är bättre än så här, ännu så länge (y)
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Supertrött: Rätt säker det är matchstraff, björka slogs väl inte bara höll i klubban eller nått.
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Lite högre kvalitet på den här matchen än förra 😀
Känns som Björklund kan jävlas med oss ikväll
Känns som Björklund kan jävlas med oss ikväll
+ 3
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{7639}: Han drog bara i tröjan tror jag men, lite tjuvtricks enligt mig och inget att bry sig i men jag blev nyfiken på vad reglerna (ni vet det som domarna ska döma efter) säger
+ 1
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{8384}: stabil första! Skönt!
Tycker dock att man borde göra något för att det skall förbjudas att man skall få göra saker från båset. Tycker man är utanför spel då. Visst skönt med känslor. Men såg en match med annat lag där man höll i motståndarens klubba från båset mitt i ett anfall. Lite liknande med björka.
Tycker dock att man borde göra något för att det skall förbjudas att man skall få göra saker från båset. Tycker man är utanför spel då. Visst skönt med känslor. Men såg en match med annat lag där man höll i motståndarens klubba från båset mitt i ett anfall. Lite liknande med björka.
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
KRB: rätt jämt skägg efter första, men vi känns ev lite hetare i anfallszon.
Äntligen!! Får Svenningson får sätta en balja. Killen kommer ofta till rätt bra lägen men förvaltar dom inte, nu satt den yeess!
Äntligen!! Får Svenningson får sätta en balja. Killen kommer ofta till rätt bra lägen men förvaltar dom inte, nu satt den yeess!
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{8384}: Hasa totalt off vid baklängesmål, den har man inte sett förut!
+ 1
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Confusius: Men allvarligt!!! Paret Näsén-Hasa måste splittras, helst igår!
+ 6
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Confusius: svårt för hasa. Fulbikpubliken buar. Oväntat från det felande laget.
Från skitbra första till att slarva bort det på 2 min...
Från skitbra första till att slarva bort det på 2 min...
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Tyler Durden: Jo, man funderar varenda djävla match vad det är som ligger till grund för att Hasa spelar med Näsén. Samtidigt så spelar Fohlin med Wahlberg i ett defensivt backpar
+ 4
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{5647}: Känns som Hardy-coachning med offensiva och defensiva backpar...
+ 1
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{7639}: Sedan tycker jag att domarna är så fega. De flesta gånger man ska tackla dem sätter de upp klubban i ansiktshöjd. Ta en tvåa på sådant.
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Confusius: Hasa i all ära, men nu svär väl jag i egen kyrka. Men en sådan spelare att spela nonchalant i egen zon. Hans minst sagt urusla insats vid båda målen. Inte första gången senna säsong. Bara att ladda om
+ 1
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Hmm, den dykningen var inte direkt snygg. Men det var rättvist att ni fick PP.
Den där Woods är rätt bra.
Den där Woods är rätt bra.
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Bad_Brett: Vilket jävla flyt de har också.
Sen är det såklart Jellvert och Björklund... För helvete, är 90% av deras mål mot modo eller?
Sen är det såklart Jellvert och Björklund... För helvete, är 90% av deras mål mot modo eller?
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{8384}: jaaa äckliga fulbik å woods gör mål!!!!! Sååååå jävla skönt!!! Skönt att domarna är duktiga på att inte gå på filmningar!
+ 2
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Bad_Brett: Har man en eller flera backar som är svaga defensivt, så parar man ihop dom med en defensivt stark. Åtminstone i min trångsynta värld!
Woods är glödhet! :)
Woods är glödhet! :)
+ 2
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
jonsson: Precis, vart har vi kommit? Redneck-town? Hicktown? Vilka bonnlurkar
+ 2
« Föregående · 2282301 · Nästa »