Kempehallen
« Föregående · 575772 Till forumet
Sv: Kempehallen
Frisco: Fint, en text som borde ha varit med redan i MoDo Hockey 75 år. Speciellt kul är det att läsa argumenten som politikerna i Örnsköldsvik hade för att inte vara med i det utsocknes projektet Kempehallen...men det måste man plocka fram mikrofilm för att göra idag. Tur för vissa fortfarande levande politiker :-)
Spam:
bjorn.grunka.se/publik.htm
bjorn.grunka.se/kempehallenbilder.htm
Spam:
bjorn.grunka.se/publik.htm
bjorn.grunka.se/kempehallenbilder.htm
« Föregående · 575772
Eller så skulle jag vilja se en rejäl tidningsbilaga med intervjuer, minnesbilder mm från Kempehallen genom åren.
Fast sånt kanske är en utopi, vad vet jag.