Kristianstad - Modo 2020-10-14
« Föregående · 2088424 Till forumet
Sv: Kristianstad - Modo 2020-10-14
Inför morgondagens match
Förändringar i laguppställningen kan komma att ske inför matchen där Nieminen aviserar att juniorer kan komma att få chans till spel.
Förändringar i laguppställningen kan komma att ske inför matchen där Nieminen aviserar att juniorer kan komma att få chans till spel.
+ 3
Sv: Kristianstad - Modo 2020-10-14
{5647}: Timrås juniorer har fått covid 19 , hur många är ovisst .
Sv: Kristianstad - Modo 2020-10-14
{8839}: Detta lär bara vara början... Känns tveksamt att säsongen genomförs.
Sv: Kristianstad - Modo 2020-10-14
Tarasov: Jag är kluven. All ovisshet, debaclet i våras, tomma läktare och den kassa starten har ju inte direkt triggat igång suget.
Å andra sidan, ska världen se ut såhär i ett år till så är det ju kul om någonting är (nåja) som vanligt.
Men viktigaste är förstås spelarnas hälsa.
Å andra sidan, ska världen se ut såhär i ett år till så är det ju kul om någonting är (nåja) som vanligt.
Men viktigaste är förstås spelarnas hälsa.
+ 1
Sv: Kristianstad - Modo 2020-10-14
Bad_Brett: KHL verkar ju dock ha utbrott lite för jämnan. Och dom verkar trumma på ändå?
Iofs är väl pengar än mer viktigt där än i SHL. Men än har inte Tjomme beklagat sig över spelarna säkerhet, så antar att det är lugnt. ;-)
Iofs är väl pengar än mer viktigt där än i SHL. Men än har inte Tjomme beklagat sig över spelarna säkerhet, så antar att det är lugnt. ;-)
+ 2
Sv: Kristianstad - Modo 2020-10-14
puffe:
Ja det lär vara Tjernström och Åhström till förmån för Lindevall och Strömgren
Ja det lär vara Tjernström och Åhström till förmån för Lindevall och Strömgren
Sv: Kristianstad - Modo 2020-10-14
Tarasov: Nu får Plantis komma in och köra lite raggarhockey. Sen säljer vi dem till NHL för 5 mille om några år. Blir väl snart ett nytt räntefritt privatlån hos Foppa om detta pågår till 2021.
+ 3
Sv: Kristianstad - Modo 2020-10-14
Tarasov: Starta aldrig mer en tråd om ny Modo-match,då förlorar vi bara. Låt bara morgondagens match gå under radarn lite, så vinner vi!
+ 1
Sv: Kristianstad - Modo 2020-10-14
{8399}: Va lite schysst nästa gång och klipp ut endast den. Sedan kan du lämna länken som källa.
Å andra sidan.
Med tanke på den bedrövliga kvaliteten är det inte ens säkert att kommentaren är korrekt översatt.
Å andra sidan.
Med tanke på den bedrövliga kvaliteten är det inte ens säkert att kommentaren är korrekt översatt.
+ 2
« Föregående · 2088424
Widebro sa att man klarar dig ok inledningsvis, men framåt februari så får man problem med likviditeten.