Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
« Föregående · 2320306 · Nästa » Till forumet
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
{9682}: kan klämma in mig i takboxen
Gjorde annorlunda idag och ser inte matchen alls o vips leder vi med 3-0, ser så jävla illa ändå:)
Gjorde annorlunda idag och ser inte matchen alls o vips leder vi med 3-0, ser så jävla illa ändå:)
+ 1
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
Trilske: här kom man till jobbet och har missat hela första perioden och får en smärre chock av o se att vi leder med 3-0!
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
Trilske: MoDo-truppen har gett sig fan på att inte förlora 2 matcher i rad. Jag gillar denna inställning..
+ 8
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
Snipan: Att vi värvar Trevor Cheek, sicken lagspelare, han måste vara dum i hela huvet
+ 1
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
{9682}:
Det är vår styrka!
Betyder ju också att vi går upp.
Du har ju lovat
Det är vår styrka!
Betyder ju också att vi går upp.
Du har ju lovat
+ 2
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
Trilske: man vet ju hur fort det svänger i den här branschen o två perioder kvar blir nervöst som tusan, kan Modo spela smart o kyligt el blir det hönsgård om vi tappar in 1-3 , vi har ju sett det förut
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
{9682}: Helt annan inställning idag. Tar tag i taktpinnen direkt. Bara fortsätta så.
+ 2
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
puffe: Nej, han har inte direkt imponerat i denna matchserie, rätt osynlig bortsett från att han verkar gilla att åka runt och buffla. Vi ska väl ha aviserat intresse för honom.
Kanske fokuserar lite mycket på Gaths direktiv istället för det han är bra på, vem vet.
Kanske fokuserar lite mycket på Gaths direktiv istället för det han är bra på, vem vet.
+ 1
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
henkeiskogen: Jag har gjort mitt enda skidskyttelopp i karriären på A3 i Kristianstad
Slog huvudet i samma gren på alla 3 varven, men det var snö vi åkte på
Slog huvudet i samma gren på alla 3 varven, men det var snö vi åkte på
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
puffe: Systerdotterns gamla ragg har alltså gjort två mål. Jag är nöjd...
+ 1
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
Undrar om HV-spelarna är klara för nya klubbar redan nu eftersom dom tappat till 3-3?
+ 13
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
{9682}: Ingen hade kunna tro att du sitter med ett nyskrivet khl-kontrakt när spelet ser ut såhär...
+ 2
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
{9682}: Nu kan man känna sig lugn.....................fram till paus åtminstone!
+ 2
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
Confusius: Fan! Har jag inte lärt mig att kaxighet aldrig lönar sig.
Blir aldrig något mer kaxigt från min sida!
Blir aldrig något mer kaxigt från min sida!
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
Confusius: säg inte det hur kan vi totalt glömma försvarsspelet då vi har 5-0?
+ 1
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
Jan-Erik : HV kom på att dom vill göra en MoDo.
Dom vill ha minst 3 st. hemmamatcher. 💵💵💶💶💷💷
Dom vill ha minst 3 st. hemmamatcher. 💵💵💶💶💷💷
+ 2
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
19MoDo21: Sveningsson borde få smaka på bänken efter det där agerandet.
+ 1
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
Heyerdal: 60 bra minuter har Modo inte gjort på hela säsongen så varför börja nu.
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
{9682}: Hasa och Styf har vuxit till jättar, synd vi mister Hasa🤢
+ 1
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
Tarasov: När vi nollade taif borta (eller om dom fick in en reduceringspuck i slutet) kändes som en genomgående stabil insats för att vara taif borta ;-)
+ 1
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
{9682}: gissar HV slappnade av o 3 mål i baken på knappt 2 min, nu bp usch
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
Robin Ztorken L: Växlat med bl.a. Bernhardt tror jag, som jag inte alls tycker kommer upp i nivå.
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
Robin Ztorken L: Styf har en bit kvar tycker jag i spelet 5 mot 5 , men är väldigt användbar i boxplay.
+ 1
« Föregående · 2320306 · Nästa »
Liknande matcher som mot KIK i förrgår har vi haft oräkneliga gånger, men då har vi åtminstone haft en riktigt bra period i matchen vilket har räckt till minst två pinnar.