Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
« Föregående · 2506187 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{5647}: Payback för alla tidigare solklara utvisningar dem släppt
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sigge: Löjligt utvisning, men felaktigt dömd offside också.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
19MoDo21: Och Brickley som skulle vara en "försvarsgeneral" helt tafatt framför kassen och låter gnagarna göra som dom vill..
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{7639}: Man hade kunnat ta en timeout nu och signalera att vi måste komma upp i fart igen.
Så jobbar inte vi.
Så jobbar inte vi.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{7639}: Vela är det OP borde vara. Precis lagom grisig och samtidigt fin offensivt
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Gavelo: OP tar ej jobbet, sedan svagt av Brickan, enkelt mål
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{10015}: vore såklart oerhört mycket coolare om han tjafsade med allt och alla eller hur?
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Heyerdal: Återigen tre spelare tilldelas fredspris framför mål. Vart är crosschecking i ryggen???
+ 3
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Nucky: Om du tycker han är exakt det du förväntat dig har du inte höga förväntningar
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Skyll inte på Tex där, backarna vad gör dom? Tex tar ju första skottet backarna måste kunna hålla undan framför målet / alternativt låsa klubborna. Får ej raka in den så enkelt som dom gör.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
modomille: Fan vad man vill se Vela proppa den där Nord så det bara sjunger om det. Åker och bröstar upp sig framför Modoklacken.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sigge: tufft ha vår fjärdekedja mot deras bästa, åter ett långskott o retur
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
modomille: ÅTER IGEN HAR VI INGEN PRESS ALLS PÅ DERAS BACKAR!!
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sigge: Varför kommer vi så djupt ned? Dessutom är det tydligen andra perioden då vi inte är med alls.
Otippat att pucken landar på bladet, men är man hetare så har man den turen.
Otippat att pucken landar på bladet, men är man hetare så har man den turen.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sigge: Helvete vad vi är svaga framför mål nu öka för fan!
+ 3
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
puffe: Näsén verkar vara på skotthumör idag. Dock skjuter han när det är noll skymning framför alternativt 2 meter utanför.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{10015}: Kan inte moderatorerna skapa en tråd för MoDoiter som mest bryr ej om Björklöven i allmänhet och Rahimi i synnerhet,
Så jävla tröttsamt
Så jävla tröttsamt
+ 7
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
bengt88: Satan vad ni gnäller på OP.
Tycker han gör ganska exakt det jag förväntat mig, är tung och jobbig att möta.
Tycker han gör ganska exakt det jag förväntat mig, är tung och jobbig att möta.
+ 3
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Hampie: Han gav AIK 1-1 när han inte tog ut en aikare som slet av hjälmen.
Hyr kan man missa den???
Vi lär nog få nåt pp i andra perioden men det brukar vi inte kunna hantera ändå men vi kan få lite vila då i alla fall
Hyr kan man missa den???
Vi lär nog få nåt pp i andra perioden men det brukar vi inte kunna hantera ändå men vi kan få lite vila då i alla fall
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Saleva: Vilket jävla flyt Löven har alltså när man ser Weigels mål.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{7639}: Skulle dom inte ha olika domare varje match? Österberg är ju på isen idag igen....
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
modomille: Helmer kliver in och gör OPs jobb då OP verkar vara inkapabel till att göra något
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
jonsson:
Första bp skyller jag inte på honom, hade blivit friläge om han inte klivit in på isen
Första bp skyller jag inte på honom, hade blivit friläge om han inte klivit in på isen
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{7639}: Gött! Och Woods verkar göra mål såfort Dickinson går på is.
+ 4
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Blake: paus 1-2
Sveningsson blir fri och laddar dragskott för kung och fosterland från 1,5meter rakt i magplattan, jag undrar seriöst om det finns någon ledare i Modo som kanske tagit honom åt sidan och frågat varför han inte lägger en oläsbar handledare ist för att vara så korkad gång på gång?
Sveningsson blir fri och laddar dragskott för kung och fosterland från 1,5meter rakt i magplattan, jag undrar seriöst om det finns någon ledare i Modo som kanske tagit honom åt sidan och frågat varför han inte lägger en oläsbar handledare ist för att vara så korkad gång på gång?
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
snowden: det känns lite juniorhockey emellanåt. De kan bättre.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Gavelo: Nu har båda lagen samma BP och PP-statistik.
De kommer krokna tror jag.
De kommer krokna tror jag.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Heyerdal: Näsén är verkligen genomusel på alla plan i egen zon och Niederbach har fortsatt svårt att ta emot hårda passningar.
Sen är det komiskt att domarna hittar utvisningar åt ena hållet i stort sett hela tiden
Sen är det komiskt att domarna hittar utvisningar åt ena hållet i stort sett hela tiden
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
KRB: Det är som ett dåligt skämt. Man gjorde samma sak Styf och spelar långt över gränsen hela tiden. Nu tar man på Modo igen. Blir jobbigt om domarna bestämt sig.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Men för helvete Sveningsson varför gör du alltid så här för........ fan skulle han in idag för. Så jävla onödigt som fan Aik har ju ej haft något .
« Föregående · 2506187 · Nästa »
Aldrig att det där var offside, men vi fick ett gratis PP i stället.
Nej jag stänger av tv'n nu.
Följer matchen från swehockey i stället o ser matchen i efterhand om vi vinner.
Ett gammal skröpligt hjärta pallar inte sånt här.