Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
« Föregående · 2511180 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Gusse: AIK spelaren jagar Aagaard och snackar skit. Nöj er med pp idiot
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
henkeiskogen: kommer ej hända, det kommer att krävas otroligt mkt för att vi ska få en 2a med oss idag
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{10015}: Vill använda motorsågen nu. Men ger grabbarna en chans och period till att ordna upp det här
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Modo-Målet: Ett så utspelat lag som Modo är har jag inte sett i modern tid.
7-0 hade inte varit orättvist, snarare i underkant.
7-0 hade inte varit orättvist, snarare i underkant.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
modomille: Där var ju Aagaard!Och där gör han det där! Smäller det inte i röven nu gör det aldrig det…
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
pean: Ut med gynge som ger sig in 5 selunder efter avblåsning. Pallar fan inte
+ 4
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Soulless: Jo, den griten har vi sökt efter hela säsongen. Detta lag lirar snyggt (när det går vägen) och inte hårt eller med intensitet.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
OP får gärna spela dirty/fult mot Flood&Ingngnberg. Så länge man inte blir avstängd,eller hur var det nu gnaget?
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
hahaha såg ni AIKaren som försökte få med sig något där när Pettersson fick ut pucken. Han liksom tippade över nån sekund efter Pettersson redan vänt om och var inte ens i närheten..
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
MorganaLefaey: hade varit kul med marenis i laget i denna serie. Minns hur jävla arg han kunde bli 😂
+ 3
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{5647}: exakt!! Dom har ju åkt ryggsäck i fem matcher och vi åker på första holdingutvisningen kanske i hela matchserien?? Total parodi.
+ 3
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
JoJo2613: Ni måste ta betalt för utvisningarna!! Om domarna ska skicka er för allt, se till att det åtminstone gör ont!
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
henkeiskogen: vadå? Tycker du inte man ska få köra iväg en motståndare wn halv zon? Eller som mot woods i 4 mot 4 ha klubban runt spelaren o in mellan benen?
Nej aik har domarflyt,men modo har också börjat sjukt dåligt då man verkar tycka att man alltid ska vänta 7s o söka avgörande pass i egen zon.
Nej aik har domarflyt,men modo har också börjat sjukt dåligt då man verkar tycka att man alltid ska vänta 7s o söka avgörande pass i egen zon.
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Greenwolper: Domaren med indiskt ursprung är känd för att inte klara hemmatryck. Detta kommer bli en lång kväll, halva matchen i bp är ingen omöjlighet
+ 3
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
pean: sjukt att aik får spela så fult och vi åker ut....farlig domarnivå idag
+ 6
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Gavelo: Ja, men han har en klubba runt midjan hela tiden. Sjukt att de inte åker för holding.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
pean: Ja, fasthållning är bara fasthållning om MoDo håller i. Riktigt pinsamt från domarna.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
helt sjukt att ?blomman? har mage att klaga på domarnivån. Inte första gången dom slipper undan solklara utv och vi åker på skit.
Vad åkte halloran för? Han försvarade sig ju knappt
Vad åkte halloran för? Han försvarade sig ju knappt
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
JoJo2613: Woods har förlorat alla man man hittills, väldigt svag spelare
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Oj vad Vela hade sänkt Ignberg Nilsson om det inte var avstängning för fighting.
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
henkeiskogen: inte så här tidigt i matchen. Om de fortsätter så kommer vi få pp över tid
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sigge: Fega AIK går på två emot Halloran där. Fjantigt han gick inte ens på mål.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
JoJo2613: Ut med AIK spelarna som ger sig på Halloran. Uppenbart vem som startar skit. Otrologt att vi inte får PP av det
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Tänk om Tex hade stått idag. Jösses, vi hade haft tur om det bara varit 3-0
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Gusse: Minns hur nervösa de var i sjunde mot Löven senast….
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Steken84: är man så hör nervös i en kvartsfinal, hur nervös är man då i en eventuell final
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Steken84: Detta är anledningen till att vi i största möjliga mån skall undvika möta storstadslag med bra tryck på hemmaplan!
Vi klarar inte pressen
Vi klarar inte pressen
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Robin Ztorken L: De första gången han tar timeout innan de går åt helvete!
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Robin Ztorken L: Han tar Timeout!! Kan knappt tro mina ögon. Och han tänder till också!!
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Tarasov: Vi kanske tar timeout i slutet av tredje?
Wow. Första gången på extremt länge han träffar rätt.
Wow. Första gången på extremt länge han träffar rätt.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Modo är fanimej pinsamma.
Spelarna är oerhört svaga mentalt när man skiter på sig vid pressen.
Spelarna är oerhört svaga mentalt när man skiter på sig vid pressen.
« Föregående · 2511180 · Nästa »
Blir svårt att få med sig utvisningar om man inte jobbar för dem, vilket vi inte gör änsålänge. Sätt fart på pucken