Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
« Föregående · 2503772 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
SPOODI: Nu kommer det ringa. 6 spelare på isen tack Karlin!
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sigge: Ja det var inte den mest intelligenta utvisningen jag sett.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
SPOODI: jag ska på riktigt börja lyssna på denna kommentator under tiden jag försöker sova. Kommer somna inom 30 sekunder.
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sigge: Och som av en slump får Löven motståndare skadade även i årets slutspel!
Rejält missflyt för den där klubben, osannolikt nästan!
Rejält missflyt för den där klubben, osannolikt nästan!
+ 4
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Confusius: Berna och Näsen lyckas verkligen inte med någonting just nu...
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Ni är fan grymma på att antijinxa här på forumet. Fortsätt berätta hur jävla usla modo är. Fortsätt.
+ 6
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
19MoDo21: Hahaha förstod att det skulle bli så! Bomben!
+ 3
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Lyssna på AIKs klack nu, de kör igång direkt och stöttar. Upplever att vår klack pausar ett tag i samma scenario. Men kan ha helt fel såklart 🤪
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Foppatofflan: äter upp min egen kommentar med en jäkla god aptit!
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
snowden: Hade inte tex plocken på pucken men blev omkullputtad där?
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
snowden: skönt att aik också åker på 6 spelare på isen.
+ 3
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
19MoDo21: Sensationellt att vi gör en hel del mål i PP denna serie trots att spelet och tempot ser ut som kattskit
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Med tanke på det lilla jag har sett av Modo i slutspelet, så tycker man ändå ni har varit rätt hård mot Woods?
han har ju minst 2 spelare på sig som en ryggsäckar i sina byten , byte efter byte, svårt att få ut sitt " max " då ?
han har ju minst 2 spelare på sig som en ryggsäckar i sina byten , byte efter byte, svårt att få ut sitt " max " då ?
+ 8
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Va alla sjunger o är glada på hovet, håller alla på Modo?
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Confusius: har sagt det förr, ingen neggar på Modo lika mkt som han
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
19MoDo21: Vår bästa spelare sen lång tid tillbaka .
Södergran är sjukt bra, för bra för allsvenskan.
Näsen o Woods vil jag se bänkade nästa match med få inhopp ur fjärde, om ens det
Södergran är sjukt bra, för bra för allsvenskan.
Näsen o Woods vil jag se bänkade nästa match med få inhopp ur fjärde, om ens det
+ 3
« Föregående · 2503772 · Nästa »