Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
« Föregående · 2509576 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Bad_Brett:
Grejen att jag känner att kritiken till viss del kan vara befogad exempelvis är Berg lite ovårdad i positionsspelet. Men det blir lite orimligt på ett forum när 8-10 användare vräker ur sig hur dålig en spelare är, då behövs en motvikt. Däremot tyckte det var bra när han drog en icing.
Grejen att jag känner att kritiken till viss del kan vara befogad exempelvis är Berg lite ovårdad i positionsspelet. Men det blir lite orimligt på ett forum när 8-10 användare vräker ur sig hur dålig en spelare är, då behövs en motvikt. Däremot tyckte det var bra när han drog en icing.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Tarasov: Mjo, det kan jag hålla med om.
Gillar Berg som spelare, men tyvärr har han inte varit bra efter skadan.
Gillar Berg som spelare, men tyvärr har han inte varit bra efter skadan.
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Trilske: Om Tex hade stått idag skulle vi haft underläge 4-5 inför tredje. Hoppas guden inte klappar ihop nu bara
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Varför är det orimligt att användare påpekar en spelares bristfälliga förmågor och ifrågasätter hur vida dennes kompetens kan stjälpa laget om han fortsätter spela?
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Tarasov: undrar om grabbarna lärt sig o inte blir bekväma nu, för AIK ett tidigt mål kommer det bli kaos
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Gavelo: EJK var så osynlig första halvan men växt enormt. Skön 2 period, kan vi få njuta en period nu tack.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Bad_Brett:
Jag tror vi bara tar det från olika håll. Det kunde varit du som tjatade om Hasa
Jag tror vi bara tar det från olika håll. Det kunde varit du som tjatade om Hasa
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Bad_Brett: Kolla Ohlsson innan 4-1. Tacklar en gnagare som är dubbla hans vikt, vinner närkampen efter och sätter sedan 4:e målet.
SÅ. JÄVLA. VIKTIG.
SÅ. JÄVLA. VIKTIG.
+ 6
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Heyerdal: känns lugnt ikväll men sagt det tidigare, måndag som gäller
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Bra tryck i arenan idag! Synd att målen alltid ska komma när dom anfaller i motsatt riktning från vart jag sitter haha.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
modomille: Ser att Blomqvist gör det som Karlin borde gjort i förra matchen. Dvs byta målvakt inför tredje
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
modomille: Grabbarna får VG för andra perioden, nu kämpade vi ju åtminstone. Och vips såg gnagarna små ut
+ 3
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{10015}: Brickley är så vansinnigt dålig med pucken att han påminner om Olof Mellberg med en fotboll.
Olsson helvete 5-1
Olsson helvete 5-1
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
ForzaMoDo1921: Fan vad man älskar Sebbe! Vilken klippa han är
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
SEBBE igen,Endre kall i mål
Va i helvete hör jag Blomkvist säga
SPELA FULT
Va i helvete hör jag Blomkvist säga
SPELA FULT
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{10015}: SO
Så jäkla bra att de som inte är överst på affischen får göra det.
Så jäkla bra att de som inte är överst på affischen får göra det.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
jonsson: Vidrig Blomqvist. "Spela fult" "inga avstängningar men spela fult" 🤢🤢
+ 3
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
jonsson: Jag har tjatat i månader om att para ihop Ohlsson och AP igen. Någon som vill sära på dem igen?
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Snyggt tränare Fjanton Blomkvist som uppmanar till fulspel. Jävla nolla!
+ 5
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Modo-Målet: Intressant om detta blir något media snappar upp eller inte. Galet att en hockeytränare tar timeout för att säga det, det är ju i klass med reaktioner på forumet här.
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
JonathanF: Play Dirty, Play Dirty. Vi kommer förmodligen inte vinna denna match. Spela fult. Inga avstängningar.... I-D-I-O-T
+ 4
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Heyerdal: Sweep the leg.
Länkar:
https://youtu.be/V-weSpHwsMo
https://youtu.be/V-weSpHwsMo
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Heyerdal: Bättre att föregå än att föregås!
OP svarade upp med en propp direkt och sedan knycklar Brickley ihop Bagenda...
OP svarade upp med en propp direkt och sedan knycklar Brickley ihop Bagenda...
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Efter direktiv från psykopaten går Bagenda in för att skada Brickley. FY FAN FÖR DET DÄR GRISGÄNGET!
+ 4
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Nieminen: Den osmakliga idioten står och myser i båset. Det här får fan ligan markera ordentligt.
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sigge: Blomqvist har insett att luften har gått ur så nu vill dom bara förstöra. Ska detta verkligen tillåtas i svensk ishockey?
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
ForzaMoDo1921: får hoppas timeouten i Blomkvist ord när Modobänken
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sigge: Fy fan för Blomqvist din neandertalare. Men är inte förvånad. Snälla inga skador nu
Brickley visar vart skåpet ska stå 🫶😈
Brickley visar vart skåpet ska stå 🫶😈
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Heyerdal: Där sjönk Aiks tränare ner i avgrunden. Pinsamt snack i time-outen
+ 3
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
MODOJohan: Sebbolainen!!!!
Att det så ofta är gnuggarna som är tungan på vågen i slutspel.
Vilken sjukt patetisk och pinsam TO från Blomqvist, jävla sopa!
"Vi har förmodligen förlorat den här matchen nu. Så spela fult nu. Play dirty, spela fult nu, men inga avstängningar"
VILKEN JÄVLA IDIOT!!!!! DITT SMUTSIGA JÄVLA SVIN!!!
Hoppas verkligen ingen blir skadad nu! Vilket jävla halla-baloo det skulle bli media om så skulle bli fallet!
Är det sådana här ledare vi vill ha i svensk hockey??
Att det så ofta är gnuggarna som är tungan på vågen i slutspel.
Vilken sjukt patetisk och pinsam TO från Blomqvist, jävla sopa!
"Vi har förmodligen förlorat den här matchen nu. Så spela fult nu. Play dirty, spela fult nu, men inga avstängningar"
VILKEN JÄVLA IDIOT!!!!! DITT SMUTSIGA JÄVLA SVIN!!!
Hoppas verkligen ingen blir skadad nu! Vilket jävla halla-baloo det skulle bli media om så skulle bli fallet!
Är det sådana här ledare vi vill ha i svensk hockey??
+ 7
« Föregående · 2509576 · Nästa »