Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
« Föregående · 2511293 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{5647}: Det hör till slutspelshockey. Alla älskar den sortens hockey. Det är så det ska vara.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{10015}:
Mycke bra genomskärning, vi har ju inte varit mycke i anfallszonen
Mycke bra genomskärning, vi har ju inte varit mycke i anfallszonen
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Gusse: inte orättvist, AIK har fullt upp med att vara dirty dirty dirty så de hinner inte med lyx såsom mål 🤣
+ 3
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{10015}: De här visar ju hur mycket bättre vi är när vi behåller farten!
Att de ska ta 20min alltid är de jobbiga
Att de ska ta 20min alltid är de jobbiga
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Soulless: Vi spelar som Löven nu. Har inget men gör målen..
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Soulless: Tycker vi spelar ett klassikt löven spel helt plötsligt. Hålla det tight i egen zon och vara effektiva i turnarounds
+ 3
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Efter målet spelar man genast bättre också. Visar att det helt enkelt är i huvudet allt sitter
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Modo-Målet: smöre som är så dyrt. Bättre man spelar dirty dirty!
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Gusse: Så nervös så jag mår illa. Brickley spelar inte just nu. Alltså domarna är så sinnessjukt dåliga så jag häpnar och då var mina förväntningar låga på dem innan.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sir: Inte helt rättvist men vi får ta smulorna som bjuds.
Spelet dock bättre i andra
Spelet dock bättre i andra
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Robin Ztorken L: Som vanligt sunda och balanserade matchbedömningar från din sida ;)
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
M Horava: Sinnessjukt publiktryck på Hovet just nu. Kul!
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
JoJo2613: Haha jajjemen det jämnar ändå ut sig. Nu är de AIKs målvakt som sover.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Det här såg man komma en mil bort efter den första perioden.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{10015}: Fullständigt felaktig utvisning.
Tycker att det är ett dyk.
Tycker att det är ett dyk.
+ 8
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{5647}: Dog Rockwood? Någons om vet om dom kallade på ambulans?
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
säga vad man vill, men hade Karlin sagt "spela fult" hade jag också gjort som AIK-supportrarna och tillverkat en banderoll och hängt upp den i arenan hela säsongen. Älskar det. Det är slutspel!
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{5647}: Haha. Vettefan. Värre utvisningar har väl ändå dömts
+ 1
« Föregående · 2511293 · Nästa »