Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
« Föregående · 2511568 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
henkeiskogen: Bernhardt gör en galen men är ett geni 😃 Södergran har ju en spelstil som passar i tung trafik i slutspel
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Gavelo: Idag har han varit bra. Det glädjer att se.
Bäst har guden varit.
Bäst har guden varit.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
modomille:
Vi redde ut Aiks anstormning i första perioden och nu vinner vi komfortabelt!
Hoppas på liknande siffror som senast, många mål och målgörare är bra för laget inför kvart
Vi redde ut Aiks anstormning i första perioden och nu vinner vi komfortabelt!
Hoppas på liknande siffror som senast, många mål och målgörare är bra för laget inför kvart
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
dempa: Ingen dum idé! Du har ju även Oskar Nord i AIK, och typ Emil Alba i SSK. Det finns ju naturligtvis bättre spelare att få tag på i den kategorin, men typ den typen av spelare
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Rurik: kan ju inte ta en 2a på AIK såklart. Det är sen gmmalt
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sätt pucken i öppen kasse direkt och skicka dom på semester nu!
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
JoJo2613: Det käns dom att AIK går på knäna. För tuff coachning så de orkar inte.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Soulless: Fast vad tjänar dom på det? AIK måste vinna. Att skada andra ger dom inget.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Soulless: Han vågade inte tar snacket på time outen. Han har ju fått sig en tillsägelse
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
JoJo2613:
Som AIK uppträde i matchen senast, inte minst tränaren, vete fan om jag skulle tacka råttorna för matchen efteråt, jävligt snabbt isåfall
Som AIK uppträde i matchen senast, inte minst tränaren, vete fan om jag skulle tacka råttorna för matchen efteråt, jävligt snabbt isåfall
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{5647}: Det är inte 1a april.Domaren har missat att det inte är 1a april.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Monno: Dom tjänar ingenting på det. Men har en psykopat till tränare, då kan allt hända
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Confusius: Börja inte darra nu!!!! Förjävligt att ni inte kan skicka den i öppen kasse…
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
JoJo2613: Yes han släpper klubban och styr in med handsken ser det ut som. Men fett dåliga bilder.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Confusius: Han slår ju in den med handen, pinsamt om det godkänns. Blir inte förvånad dock
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Varför har vi alltid så ruskigt svårt att göra mål i tom bur
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{9233}: Man ser ju ganska klart hur han rycker tillbaka handen efter träffen också. Då det borde gjort ganska ont ändå.
+ 3
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{7639}: Det är väl fan inte konstigt om man får konspirationsteorier
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Grattis! Hoppas ni inte går upp för jag vill vi ska möta er nästa säsong xD men lycka till!
+ 4
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Åh vad förlösande med slutsignalen, skönt med några dagars ledigt att slicka såren på, tror det behövs både här och där.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Nieminen: Blomqvist verkar faktiskt säga några snälla ord till våra spelare.
+ 9
« Föregående · 2511568 · Nästa »
Heja NÄSÉN 👍🏼👍🏼👍🏼