Leksand - MODO 22/10 -05
« Föregående · 600370 · Nästa » Till forumet
Sv: Leksand - MODO 22/10 -05
Lumber Jack: Nu vill kommentatorerna ha en modoutvisning för att man sköt ut pucken, trots att det var en styrning.
Sv: Leksand - MODO 22/10 -05
Paddan: Oj, va, nej...men vad händer? Inte kan vi väl ha kvitterat heller?
Sv: Leksand - MODO 22/10 -05
Lumber Jack: Hur många 2+2:or har Salle tagit den här säsongen? Känns som någonstans runt 4-5 stycken i varje fall, om inte fler.
Sv: Leksand - MODO 22/10 -05
Gusse:
Salle nu får han skärpa sig, han måste kunna ta lite skit utan att börja bråka.
Salle nu får han skärpa sig, han måste kunna ta lite skit utan att börja bråka.
Sv: Leksand - MODO 22/10 -05
Salle: Karln är helt klart inte i balans, han tar ju onödiga 2:or i parti och minut.
Sv: Leksand - MODO 22/10 -05
NuMo: Varenda Modospelare ramlar samtidigt. Nu är det inget som stämmer.
Sv: Leksand - MODO 22/10 -05
En liten chans då. Men nu har man ju nästan gett upp mål i fem mot fyra. Om vi fiskar en utvisning till i stället för mål så kanske. Det är jobbigt att hör att alla Leksands anfall slutar i stolpen eller i ribban. Blä.
Sv: Leksand - MODO 22/10 -05
Salle: Tja, oxfilérullen var god i varje fall.
Återstår att se vad som händer där i Ejendals Arena. Jag är väl inte direkt positivt inställd, just nu.
Återstår att se vad som händer där i Ejendals Arena. Jag är väl inte direkt positivt inställd, just nu.
Sv: Leksand - MODO 22/10 -05
Paddan: Det duger inte att släppa till 30 skott på två perioder då vinner man inga matcher
Sv: Leksand - MODO 22/10 -05
NuMo: Jäklar vad Leksand verkar ha skjutit mycket på Krizan.
31-19 i skottstatistik.
31-19 i skottstatistik.
Sv: Leksand - MODO 22/10 -05
Salle: Det är ju ortoligt. Man låter sig yrslas totalt av leksandsspelarna. Tur att Krizan har täckt till ända ut till stolparna.
Sv: Leksand - MODO 22/10 -05
Poffa: Öberg måste ju vara den sämste målskytt världen skådat. Tur att han inte är kirurg.
Sv: Leksand - MODO 22/10 -05
Poffa: Ja de buar tydligen av ren och skär enögdhet, precis som i alla andra arenor, utom våran då. I Kempis buar vi bara på solklara utvisningar och tveksmamma, såklart och endast av taktiska skäl.
Sv: Leksand - MODO 22/10 -05
Kahnberg verkar ha lekstuga mot de stackars lulingarna plötsligt.
Undrar om inte våran match kommer att bli mer öppen nu när mjölksyran tenderar att nå upp till skallen i bytena.
Undrar om inte våran match kommer att bli mer öppen nu när mjölksyran tenderar att nå upp till skallen i bytena.
Sv: Leksand - MODO 22/10 -05
Hawerchuk:
För helvete Jeppe din jävla sopa.
Roligt att Leksands bästa spelfördelare är typ... Hedlund.
För helvete Jeppe din jävla sopa.
Roligt att Leksands bästa spelfördelare är typ... Hedlund.
Sv: Leksand - MODO 22/10 -05
Hawerchuk:
Cykloperna i Ejendals buar då de får utvisning med sig. Snön måste ha trängt in i hjärnorna på dem.
Sv: Leksand - MODO 22/10 -05
NuMo: Bravo domaren! 2 min 5mot3. Nu borde väl fan tom MoDo kunna måla.
Sv: Leksand - MODO 22/10 -05
Salle: Jag tycker det verkar som att vi inte kommer till några farlig lägen. Det är fegspel.
Sv: Leksand - MODO 22/10 -05
Hawerchuk: Hörde jag rätt... MoDo flyttade puck snabbt i PP? Det kan inte vara möjligt.
« Föregående · 600370 · Nästa »