Sv: Leksand - MODO 22/10 -05
Poffa: Ja de buar tydligen av ren och skär enögdhet, precis som i alla andra arenor, utom våran då. I Kempis buar vi bara på solklara utvisningar och tveksmamma, såklart och endast av taktiska skäl.