Linköping blåsta
« Föregående · 82017 Till forumet
Sv: Linköping blåsta
poffa: Vyborny? Nä, tacka vet jag Wyborova! En polsk talang som kan göra den mest surmagade supporter lyrisk av glädje.
FORZA POLEN!
FORZA POLEN!
Sv: Linköping blåsta
westerlind:
Är den polack någon av Brynäs fina värvningar som skall lyfta deras spel från botten till tionde plats eller?
Är den polack någon av Brynäs fina värvningar som skall lyfta deras spel från botten till tionde plats eller?
Sv: Linköping blåsta
poffa: Hur f-n visste du det? Wyborova kommer att ge Brynäs en oanad "spirit", och ge anfallsspelet en oefterhärmlig irrationalitet. Jag är övertygad om att motståndarna kommer att slås med häpnad...
Sv: Linköping blåsta
Hycklar-Glemms:
Ska spriten frambringa nya bevingade ord från Sveriges sydligaste MoDo-supporter?
Ska spriten frambringa nya bevingade ord från Sveriges sydligaste MoDo-supporter?
Sv: Linköping blåsta
westerlind:
Jag är inte sörligast, det finns faktiskt en Trelleborgs-koloni. Sprit? Jag är väl från Ö-vik?
Jag är inte sörligast, det finns faktiskt en Trelleborgs-koloni. Sprit? Jag är väl från Ö-vik?
Sv: Linköping blåsta
GLMC: "Sprit? Jag är väl från Ö-vik?"
Jamen det är ju det jag säger. Näst efter Jämtland är väl Övik hembrännarnas förlovade rike?
Förresten, du är väl inte från Övik? Sist skrev du att du var från Domsjö. Där har jag bott förresten, på Åkerstigen.
Jamen det är ju det jag säger. Näst efter Jämtland är väl Övik hembrännarnas förlovade rike?
Förresten, du är väl inte från Övik? Sist skrev du att du var från Domsjö. Där har jag bott förresten, på Åkerstigen.
« Föregående · 82017
Skall bli intressant att höra vad alla som klagade på MODO:s ledning säger nu. Det var ett jävla gnäll på MODO:s officiella forum om att man inte varit med i förhandlingarna om Vyborny.