Linköping - MoDo 6/10 2005
« Föregående · 588697 · Nästa » Till forumet
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Poffa: Tro hur många matcher det kommer att ta innan vi lyckas göra mål i PP? Jag gissar på 50.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Poffa: Nu tycker jag att jag känner igen MoDos spel i andra perioden. Vi brukar ju av någon konstig anledning nästan alltid vika ner oss helt i andra perioden
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Poffa: Slinka...men är hon inte i Tjeckien, eller om det var Slovakien.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Paddan:
Fuskarenan 15 mil söderut rasar snart ihop. En glasruta går sönder och man måste skära till en ny. Så spelarna får gå till paus efter 10 minuter av andra. Men ingen spolning nu, det kommer man göra efter att andra spelats klart. Kaos!
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Gusse: Äh, Krizan den Store blir det givetvis! Verkar som att det under andra halvan av andra perioden i princip var spel mot ett mål.
Undrar hur många mål Krizan hade släppt in om han hade haft de skydd han trodde han hade beställt.
Undrar hur många mål Krizan hade släppt in om han hade haft de skydd han trodde han hade beställt.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Paddan: Fast varför grubbla på såna saker. Snart är det ju dags för finkultur.
Last Night of the Proms med såna paradnummer som Elgars Pomp and Circumstance och Jerusalem.
Last Night of the Proms med såna paradnummer som Elgars Pomp and Circumstance och Jerusalem.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Visste ni förresten att Kristian Tyrann inte alls kallades för Kristian Den Gode i Danmark, det är en myt. Så nu vet ni det så här i pausmusikens förlovade land.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Hawerchuk: Va, skulle Herman Lindqvist fara med osanning? Jag har väl aldrig hört på maken...
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
modo_foppa: Fel Hirsch, det är Corey Hirsch som är i MIF.
Jahapp, det var den matchen det...
Jahapp, det var den matchen det...
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Poffa: Morsning och goodbye! Då var det dags att börja förbereda sig för matchen mot SSK på lördag då.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Paddan: hoppas dom inte åker på en storförlust bara ..så man kan läsa tidningen imorron
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Paddan: Jahapp, då var det dags för två resultatlösa minuter åter igen. Happy happy joy joy
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Paddan: Enda fördelen är att jag tippat 7-1 till Link. i villakiosken. Det kan det ju faktiskt bli nu.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
NuMo:
Ja, men det kan ge guld på Unibet. För övrigt sitter sexlingen för tillfället. Det är väl bara Timrå som kan ställa till det. 67 ggr insatsen.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
NuMo: Det är trevligt att se att Harald ser till att befästa förstaplatsen i PP-ineffektivitet. Go gummiklubba go!
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Paddan: Har för mig att man hade en lålchans i PP första matchen. Men annars har det varit fritt från sådant. Konstigt att man måste göra det så mycket svårare för sig bara för att man är en man mer.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Gusse: Det är nog ingen överdrift att säga att DIF verkar leva på att Thoresen och "The man formerly known as Linkan" producerar. Fyra poäng var har de hittills åstadkommit i kvällens match.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Paddan: Det är inte lätt att möta ett lag som har fem raka segrar. Det känns i alla fall lindrande.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
NuMo: Matchens spelare i MoDo blev Karol Krizan, tyckte jag mig höra. Låter som att det var välförtjänt med tanke på LHC-pressen.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Paddan: Dessutom var han lika involverad i Modos PP som vilken som helst av de andra.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
NuMo: 44-24 blev skottstatistiken. Tja, Krizan har verkligen gjort skäl för mat efter matchen idag. De andra får nog vara glada om de får dela på en riskaka innan de får en uppläxning av Harald.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Paddan: En riskaka med Boork och hans kompis Scheike skulle kanske göra susen?
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Frisco: Hehehe, om jag har räknat rätt så ska Krizan nu ha en räddningsprocent på 95,49. 111 skott varav 106 räddade.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Paddan: Om det förresten inte har meddelats tidigare så har LHC idag värvat Martin Samuelsson. Har det meddelats tidigare så kan ni ju glömma att ni just läst det här.
« Föregående · 588697 · Nästa »
NuMo:
Som om det inte vore nog så tar nu Ryhed ut en LHC:are. Allt för att vi inte ska göra mål.