Modo - Aik 2019-11-22
« Föregående · 2006826 · Nästa » Till forumet
Modo - Aik 2019-11-22
Matchdags igen då!👍 idag vill jag se att vi slår tillbaks med en stabil seger mot ett sargat Aik efter senaste förlusten och visar att vi vill vara ett topplag! Go modo!
+ 5
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
{8384}: Ja, idag vill jag se tempo och ett passningspel, värt namntet, tycker det sett lite skralt ut med det en tid.
Upp i nivå med Lövenmatchen, den har jag fortfarande på näthinnan :-))
Upp i nivå med Lövenmatchen, den har jag fortfarande på näthinnan :-))
+ 3
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Robin Ztorken L: Jag håller med, även om jag inte tycker att Lövenmatchen var vår bästa. Försvarsmässigt var den lysande, men passningsspelet tycker jag har varit bättre i andra matcher. (Sedan gav Löven oss inte lika mycket tid till passningsspel, men ändå).
+ 4
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Robin Ztorken L: Tycker faktiskt inte att Modo spelade på topp när vi mötte löven, skulle vilja backa bandet ungefär till Mora matchen där jag tycker det är ren och skär utklassning över precis hela banan, dessutom otroligt vackra spelmål.
Iofs är Löven väldigt mycket bättre än Mora för tillfället men ändå ser jag inte lövenmatchen som en av våra bättre matcher.
Iofs är Löven väldigt mycket bättre än Mora för tillfället men ändå ser jag inte lövenmatchen som en av våra bättre matcher.
+ 2
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
{5647}: Ja, det var väl närmast försvarsspelet jag tänkte på men samtidigt var det härlig intesitet i matchen och ett rasande tempo.
Spelet i egen zon mot Hästen lämnade ju en del övrigt att önska, med mycket hafs och indianare som kunde gjort förlusten betydligt större
Jag vill att det är till Lövenmatchen vi ska igen och som sagt ett mycket bättre passningsspel än det jag sett de senaste matcherna.
Spelet i egen zon mot Hästen lämnade ju en del övrigt att önska, med mycket hafs och indianare som kunde gjort förlusten betydligt större
Jag vill att det är till Lövenmatchen vi ska igen och som sagt ett mycket bättre passningsspel än det jag sett de senaste matcherna.
+ 3
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Lp går in på Erikssons plats med Hagelin och Jellvert och Eriksson blir extra, dessutom är Öhman inte med i truppen idag(Blev väl skadad mot hästen om jag inte missminner mig).
+ 2
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
hockey_21: beror säkert på att j20 spelar samtidigt, viktiga matcher mot Saik o Luleå, dessutom spelar j18 o damerna i kväll
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Heyerdal: Vet inte hur utlåningen sett ut och mycket troligt så skulle Åström inte få plats i topp 2 kedjorna, men det är svårt att bortse från det faktum att killen ligger 5+5 på 12 matcher i Almtuna.
Med det i bakhuvudet så känns inlåningen av Eriksson väldigt märklig, men som sagt så vet ah inte hur utlåningen ser ut initialt.
Med det i bakhuvudet så känns inlåningen av Eriksson väldigt märklig, men som sagt så vet ah inte hur utlåningen ser ut initialt.
+ 1
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Gavelo: vad jag läst så gäller den hela säsongen utan klausuler, tyvärr...
+ 1
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Gavelo: HAHA Hellkvist, roligt att han bjuder till. Retro tröjorna är riktigt fina.
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
{8384}: synd att vid flera tillfällen att vi inte haft någon som gått mot mål för retur
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
{8384}: Modo tar ju inga skott heller, 1 skott på 6 minuter, allt under 15 skott på mål per period mot detta ytterst mediokra AIK är underkänt.
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Gavelo: Hedberg hittills inte alls bra. Dålig skärpa i passningsspelet tycker jag.
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Steken84: Uruselt på många plan tyvärr!
Samma tendens i det 4 senaste matcherna!
Samma tendens i det 4 senaste matcherna!
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Gavelo: Tycker du överdriver nu, första bytena ja men inte uruselt efter det. Ta dig samman.
+ 1
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Lite oroväckande att vi spelar fast oss varje gång motståndaren får lite synkad press. Borde kunna hitta lite enklare lösningar, speciellt i början av matcherna.
Men fin uppryckning. Känns dock onödigt att bjuda på 0-1.
Men fin uppryckning. Känns dock onödigt att bjuda på 0-1.
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
modomille: Mer som helhet, 4 skott på snart 10min + ett PP, man jobbar inte klart situationerna så man får riktig press, passningarna går lite för långsamt och därav får Modo heller inga vettiga skottlägen.
Men matchen är ung, Modo brukar trappa upp eftersom
Men matchen är ung, Modo brukar trappa upp eftersom
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
{8384}: där har modo tur att from inte åker. Iof ganska högt upp. Fan va skönt med mål förser sådär ut
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
{8384}: AIK är som yra höns nu, hoppas vi kan sätta någon till snart. Och där kom den! From.
+ 1
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
hanzon: håller med luckner dock. När Modo ökar tempot hänger AIK inte med
+ 3
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Trilske: att AIK gjorde 0-1 var ju perfekt då jag spelat över 5,5 mål i matchen! Nu öser ni på:)
Mike.F
Mike.F
+ 1
« Föregående · 2006826 · Nästa »
