Modo - Aik 2019-11-22
« Föregående · 2006962 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
{8384}: där har modo tur att from inte åker. Iof ganska högt upp. Fan va skönt med mål förser sådär ut
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
{8384}: AIK är som yra höns nu, hoppas vi kan sätta någon till snart. Och där kom den! From.
+ 1
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
hanzon: håller med luckner dock. När Modo ökar tempot hänger AIK inte med
+ 3
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Trilske: att AIK gjorde 0-1 var ju perfekt då jag spelat över 5,5 mål i matchen! Nu öser ni på:)
Mike.F
Mike.F
+ 1
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
snowden: Tycker andra PP uppställningen ser mycket intressant ut, dom flyttar pucken snabbt och dom rör på bena med.
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
snowden: tänkte på det jag med, o så drog han in magen då kameran svepte förbi...-;) AIK ser piggare ut i andra, vi får se upp med kontringarna
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
henkeiskogen: slarvigt. Synd när vi äger hela peroden. Stutsa inte riktigt med nu
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
{8384}: Vi kan fan inte spela PP helt bedrövliga. 5 mot 5 är vi överlägsna. Men så fort vi får pp så går tempot ner och vi slarvar otroligt mycket och skapar lägen åt motståndarna.
+ 1
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
jonsson: Den här matchen skulle vara stängd för länge sedan.
Och där kommer 4-2. Den tackar vi för.
Faller dock tillbaka i lite Hästen spel nu och då.
Och där kommer 5-2. Världens längsta tid att skriva detta meddelande.
Kanske ska dra ner och fira mer så kommer kanske 6-2 också.
Och där kommer 4-2. Den tackar vi för.
Faller dock tillbaka i lite Hästen spel nu och då.
Och där kommer 5-2. Världens längsta tid att skriva detta meddelande.
Kanske ska dra ner och fira mer så kommer kanske 6-2 också.
+ 7
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Heyerdal:
Går tillbaka till Hanses räddning på friläget
3-3 där hur hade det blivit då?
Ja, vi är ruskigt effektiva när vi kör som vi ska
Går tillbaka till Hanses räddning på friläget
3-3 där hur hade det blivit då?
Ja, vi är ruskigt effektiva när vi kör som vi ska
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
hanzon: Ja, det kan jag hålla med om men Norlinder kan vi ju njuta av istället.
Killen är ju från en annan planet :-))
Killen är ju från en annan planet :-))
+ 4
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
jonsson: är det fokus/vilja det handlar om när de har sina dåliga perioder? Spelet finns ju. Förstår att de inte kan gasa hela matchen men vissa stunder ser det så sjukt slarvigt ut. Men hoppas vi växer under serien. Vi kan vara så sjukt vassa. Fröjd och se då. Kanske var bra med en förlust så att vi landar lite. Ifall vi vinner denna.
+ 1
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
{8384}: Det känns som att det varit mer små individuella misstag denna match. Men intensionen att spela intensivt och med snabba pass finns där, då kan det vara förlåtet. Med tanke på vad Björka sade om de senaste matchernas nivåsänkning så tror jag att det kommer att se bättre ut framöver.
+ 2
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
{8384}: kul och se "andra" pp formationen med olofsson. Lite som vita hästen. Fortsätter de så kan det verkligen bli något bara de får in någon puck
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Å vad håller Timrå på med då? Vet dom om att jag har dem som säker seger på varenda långenspel eller? Nåja. Det hade kunnat vara värre.....
+ 1
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
{8384}: För att ligga i toppen har Modo ett riktigt svagt PP, tänk om dom får igång det och kan ligga på runt 20% då blir det riktigt trevligt
+ 3
« Föregående · 2006962 · Nästa »
