MoDo - Damlaget
« Föregående · 2151367 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo - Damlaget
M Horava: Riktigt stabilt några riktigt fina mål också kan man även vinna matcherna mot SDE så har man häng på femte placerade Djurgården.
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
{8384}: Tur att vi har ett damlag som går bra. 4-2 mot AIK är stabilt. Olivia Carlsson är på hyfsat spelhumör!
www.tv4.se/klipp/va/13320862/hojdpunkter-modo-vann-borta-mot-aik
www.tv4.se/klipp/va/13320862/hojdpunkter-modo-vann-borta-mot-aik
+ 6
Sv: MoDo - Damlaget
M Horava: eftersom sif kan anmäla modos damer för att kramas för mycket borde vi kunna anmäla sif för osportsligt beteende😁
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Tycker att damlaget har något stort på gång. De är för glada och kramas för mycket när de gör mål, ropar fuck you, krigar och vinner jämna matcher mot absoluta topplag. Tänk om de kan få behålla årets spelare: -Då blir det ännu mer fuck you och kramar nästa säsong!
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/2dmdJq/modo-anmalt-for-att-ha-kramats-for-mycket
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/2dmdJq/modo-anmalt-for-att-ha-kramats-for-mycket
+ 5
Sv: MoDo - Damlaget
{8384}: tjejerna gör en bra säsong dom kan bli en farlig outsider i slutspelet.
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
{8384}: SM-guld....
18:00 2-0 (EQ) MODO 22. Magwood, Jaycee (12)
28. Lidman, Nathalie
7. Ljungblom, Lina
05:51 1-0 (PP1) MODO 22. Magwood, Jaycee (11)
17. Rieder, Erica
14. Engström, Sofia
18:00 2-0 (EQ) MODO 22. Magwood, Jaycee (12)
28. Lidman, Nathalie
7. Ljungblom, Lina
05:51 1-0 (PP1) MODO 22. Magwood, Jaycee (11)
17. Rieder, Erica
14. Engström, Sofia
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
LHC-Modo 1-1 efter första. Modo leder skotten. Häftigt om damerna kan ta denna match. -Då har de häng på fjärde och femteplatsen! KÖÖÖÖÖÖÖR nu Modo!
+ 6
Sv: MoDo - Damlaget
Frontschwein: Släpp BH nu. Det hjälper inte dagens lag någonting.
..och önska att nån ska få Corona menade du inte på riktigt, va?
..och önska att nån ska få Corona menade du inte på riktigt, va?
+ 5
Sv: MoDo - Damlaget
henkeiskogen: Jag är rätt säker på att det där äcklet tagit upp MoDo till SHL om han inte stuckit, det gör det hela ändå jobbigare. Men det tror jag är ett stort problem att ledningen fortfarande ältar om idioten och ältade lång tid om missad uppflyttning pga covid.
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
henkeiskogen: Tror du han vet vad moral och etik är?
Om någon kommer med ett bättre ekonomiskt kontrakt än LIF, stannar han kvar då?
Om någon kommer med ett bättre ekonomiskt kontrakt än LIF, stannar han kvar då?
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Heyerdal: jag äcklas över att läsa om Hellkvist i expressen idag. Vilket jävla ägg.. Vilken situation han satte oss i...
+ 16
Sv: MoDo - Damlaget
Costanza: starkt trots en märklig utv som Modo fick emot sig i förlängningen !
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Se, ett vinnande spelsystem. Kämpa och göra fler mål än motståndaren.
2-3 (GWS) MODO 7. Ljungblom, Lina (9)
2-3 (GWS) MODO 7. Ljungblom, Lina (9)
+ 4
Sv: MoDo - Damlaget
hanzon: Det gör ju liksom ingenting att damerna spöar Leksand klart.. :-) Såå gött!
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Costanza: Det vore häftigt om vi kan behålla målskyttarna i dagens match och Skröderi- altenativt Karlqvistifiera Lina Ljungholm. Sicket lag Mododamerna kommer kunna ha många år framöver!
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
47:00 0-3 (PP1) MODO 22. Magwood, Jaycee (9)
23. Carlsson, Olivia
7. Ljungblom, Lina
23. Carlsson, Olivia
7. Ljungblom, Lina
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Costanza: Jo, i och för sig så verkar Leksand lägga alla pengarna på herrarna, men det är ändå starkt av våra damer. 2-0 står det nu va?
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
38:54 0-2 (EQ) MODO 12. Waxin, Mina (1)
18. Baudrit, Lore
36:06 0-1 (EQ) MODO 22. Magwood, Jaycee (8)
7. Ljungblom, Lina
23. Carlsson, Olivia
18. Baudrit, Lore
36:06 0-1 (EQ) MODO 22. Magwood, Jaycee (8)
7. Ljungblom, Lina
23. Carlsson, Olivia
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Heyerdal: Nu ska jag sluta bomba forumet, men är highlights från igår från matchen mot Brynäs:
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Nucky: såg reprisen nyss från tredje perioden Brynäs-Modo, riktigt kul match tycker Modo var närmare vinst under ordinarie tid, jättechans för Modo en minut kvar sen kontring o 5-4 till Brynäs 39 sekunder kvar, i samband med det målet blev en Brynäsare utvisad för crosschecking o Modo kvitterade samt vann i förlängning! Kul vid intervjun med en av tjejerna frågade reportern om det var en skräll, nej sa hon det är aldrig en skräll då Modo vinner...
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
KB: Sista minuten var helt sjuk!
Kul att se vilka kämpar det är i Modo. Hoppas man får behålla många av de yngre nu, och bygga vidare på det här laget.
Kul att se vilka kämpar det är i Modo. Hoppas man får behålla många av de yngre nu, och bygga vidare på det här laget.
+ 4
Sv: MoDo - Damlaget
KB: gick in o tittade vid 0-1 o Modo fick pp, blev direkt 1-1 bytte till allsvenskan synd man missade den vändningen får kolla reprisen av slutet, VIlda Väsby har vänt 0-3 till 3-3 mot Mora, starkt !
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Costanza: Såg sista perioden. Riktigt underhållande match! Bra jobbat av damerna!
+ 4
Sv: MoDo - Damlaget
VooDoo-vändning, kolla klockan :-)
62:37 5-6 (EQ) MODO 22. Magwood, Jaycee (7)
3rd period
59:49 5-5 (PP1) MODO 17. Rieder, Erica (3)
26. Allemoz, Marion
7. Ljungblom, Lina
59:39 GK Out MODO 29. Peslarova, Klara
59:21 2 min BIF 16. Mrazova, Katerina Crosschecking
(59:21 - 59:49)
59:21 5-4 (EQ) BIF 9. Bouveng, Josefin (15)
15. Stalder, Lara
62:37 5-6 (EQ) MODO 22. Magwood, Jaycee (7)
3rd period
59:49 5-5 (PP1) MODO 17. Rieder, Erica (3)
26. Allemoz, Marion
7. Ljungblom, Lina
59:39 GK Out MODO 29. Peslarova, Klara
59:21 2 min BIF 16. Mrazova, Katerina Crosschecking
(59:21 - 59:49)
59:21 5-4 (EQ) BIF 9. Bouveng, Josefin (15)
15. Stalder, Lara
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
Starkt start hemma av damerna efter 8 minuters spel mot LHC:
4-0 (EQ) MODO 5. Pejsova, Daniela (6)
3-0 (EQ) MODO 6. Bergström, Paula (1)
2-0 (EQ) MODO 13. Ahlm, Amanda (6)
1-0 (PP1) MODO 12. Waxin, Mina (1)
4-0 (EQ) MODO 5. Pejsova, Daniela (6)
3-0 (EQ) MODO 6. Bergström, Paula (1)
2-0 (EQ) MODO 13. Ahlm, Amanda (6)
1-0 (PP1) MODO 12. Waxin, Mina (1)
+ 5
« Föregående · 2151367 · Nästa »
