MoDo - Damlaget
« Föregående · 2151367 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo - Damlaget
Apelsin: Aldrig varit en hästmänniska, men fasiken vad jag älskar hästar nu! Trots att det är en frukt...
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
{7536}: Såg precis det. Inte ens den enögdaste av Modoiter kan säga att vi blev bestulna på poängen där då :)
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Spock: Provläs till 19,03. Modo dam har mest medaljer av all lag i Sverige
www.allehanda.se/artikel/christina-var-med-och-startade-damhockeyn-kabbens-dotter-fick-arva-brorsans-grejer
www.allehanda.se/artikel/christina-var-med-och-startade-damhockeyn-kabbens-dotter-fick-arva-brorsans-grejer
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
Silly: Erika G går självklart först, men Valentina Lizana Wallner skulle kunna bli en bra sportchef hos oss. Verkar ju trivas i Örnsköldsvik.
+ 5
Sv: MoDo - Damlaget
Costanza: Man gillar ju Valentina, men tror hon är ganska nöjd med sitt jobb på viasat.
Sv: MoDo - Damlaget
hanzon: dt kommer inte bli erika, tyvärr, jag gillar henne och hon brinner för modo, men hon kommer inte vara aktuell för det jobbet
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
{9315}: Nä Erikas dröm är att bli General manager för en klubb och jobba med helheten. Hon verkar också ha rotat sig i Gävle och väldigt tillfreds med livet. Allt detta och lite till sa hon i Adams pod "Hockeypuls" nr 100:
open.spotify.com/episode/4a56hodHHlqs0xoif3UPFq?si=uUuJm34IRc2oIX_QHfQpwA
open.spotify.com/episode/4a56hodHHlqs0xoif3UPFq?si=uUuJm34IRc2oIX_QHfQpwA
Sv: MoDo - Damlaget
Tarasov: Helt rätt att MoDo satsar mer på damlaget, de visar rätt inställning till sporten och klubben.
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
Costanza: Paula Bergström är tillbaka! Sjukt bra värvning. Kul att hon vill göra en hel säsong hemma. Det ser otroligt bra ut inför nästa säsong i damlaget!
www.modohockey.se/artikel/0tw0akr68-4ij6i1/backsidan-forstarks-nytt-kontrakt-for-paula-bergstrom
www.modohockey.se/artikel/0tw0akr68-4ij6i1/backsidan-forstarks-nytt-kontrakt-for-paula-bergstrom
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Lite skillnad på hur MoDo tar hand om sitt Damlag jämfört med löven, inte ens ett eget omklädningsrum och har sakerna i en skrubb i arenan.. Rätt stor skillnad!
+ 6
Sv: MoDo - Damlaget
hompa90: Du är medveten om att det är Umeå kommun som äger arenan så löven inte kan göra någonting? Löven har legat på kommunen om detta i flera år.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
JoseGonzales:
Jag trodde att Umeå kommun och Björklöven vad samma organisation med samma styrande folk.? 🤔
Jag trodde att Umeå kommun och Björklöven vad samma organisation med samma styrande folk.? 🤔
+ 6
Sv: MoDo - Damlaget
hanzon: Hon ville hem för kunna satsa bättre mot OS står det i artikeln. Hon kan nog tänka sig att åka till Amerika igen efter sin OS-satsning även om MoDo verkar just nu vara det enda alternativet i Europa..
Sv: MoDo - Damlaget
jonsson:
Pumpa in lite stålar till så plockar vi tillbaka Sidney Morin också.
HV lägger ju hela klubbkassan på Herrlaget.
Då har vi guldet hemma 2022.
Pumpa in lite stålar till så plockar vi tillbaka Sidney Morin också.
HV lägger ju hela klubbkassan på Herrlaget.
Då har vi guldet hemma 2022.
+ 7
« Föregående · 2151367 · Nästa »
