MoDo - Damlaget
« Föregående · 2212173 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo - Damlaget
Tarasov: Helt rätt att MoDo satsar mer på damlaget, de visar rätt inställning till sporten och klubben.
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
{9315}: Nä Erikas dröm är att bli General manager för en klubb och jobba med helheten. Hon verkar också ha rotat sig i Gävle och väldigt tillfreds med livet. Allt detta och lite till sa hon i Adams pod "Hockeypuls" nr 100:
open.spotify.com/episode/4a56hodHHlqs0xoif3UPFq?si=uUuJm34IRc2oIX_QHfQpwA
open.spotify.com/episode/4a56hodHHlqs0xoif3UPFq?si=uUuJm34IRc2oIX_QHfQpwA
Sv: MoDo - Damlaget
hanzon: dt kommer inte bli erika, tyvärr, jag gillar henne och hon brinner för modo, men hon kommer inte vara aktuell för det jobbet
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Costanza: Man gillar ju Valentina, men tror hon är ganska nöjd med sitt jobb på viasat.
Sv: MoDo - Damlaget
Silly: Erika G går självklart först, men Valentina Lizana Wallner skulle kunna bli en bra sportchef hos oss. Verkar ju trivas i Örnsköldsvik.
+ 5
Sv: MoDo - Damlaget
Spock: Provläs till 19,03. Modo dam har mest medaljer av all lag i Sverige
www.allehanda.se/artikel/christina-var-med-och-startade-damhockeyn-kabbens-dotter-fick-arva-brorsans-grejer
www.allehanda.se/artikel/christina-var-med-och-startade-damhockeyn-kabbens-dotter-fick-arva-brorsans-grejer
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
{7536}: Såg precis det. Inte ens den enögdaste av Modoiter kan säga att vi blev bestulna på poängen där då :)
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Apelsin: Aldrig varit en hästmänniska, men fasiken vad jag älskar hästar nu! Trots att det är en frukt...
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
M Horava: Riktigt stabilt några riktigt fina mål också kan man även vinna matcherna mot SDE så har man häng på femte placerade Djurgården.
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
{8384}: Tur att vi har ett damlag som går bra. 4-2 mot AIK är stabilt. Olivia Carlsson är på hyfsat spelhumör!
www.tv4.se/klipp/va/13320862/hojdpunkter-modo-vann-borta-mot-aik
www.tv4.se/klipp/va/13320862/hojdpunkter-modo-vann-borta-mot-aik
+ 6
Sv: MoDo - Damlaget
M Horava: eftersom sif kan anmäla modos damer för att kramas för mycket borde vi kunna anmäla sif för osportsligt beteende😁
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Tycker att damlaget har något stort på gång. De är för glada och kramas för mycket när de gör mål, ropar fuck you, krigar och vinner jämna matcher mot absoluta topplag. Tänk om de kan få behålla årets spelare: -Då blir det ännu mer fuck you och kramar nästa säsong!
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/2dmdJq/modo-anmalt-for-att-ha-kramats-for-mycket
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/2dmdJq/modo-anmalt-for-att-ha-kramats-for-mycket
+ 5
Sv: MoDo - Damlaget
{8384}: tjejerna gör en bra säsong dom kan bli en farlig outsider i slutspelet.
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
{8384}: SM-guld....
18:00 2-0 (EQ) MODO 22. Magwood, Jaycee (12)
28. Lidman, Nathalie
7. Ljungblom, Lina
05:51 1-0 (PP1) MODO 22. Magwood, Jaycee (11)
17. Rieder, Erica
14. Engström, Sofia
18:00 2-0 (EQ) MODO 22. Magwood, Jaycee (12)
28. Lidman, Nathalie
7. Ljungblom, Lina
05:51 1-0 (PP1) MODO 22. Magwood, Jaycee (11)
17. Rieder, Erica
14. Engström, Sofia
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
LHC-Modo 1-1 efter första. Modo leder skotten. Häftigt om damerna kan ta denna match. -Då har de häng på fjärde och femteplatsen! KÖÖÖÖÖÖÖR nu Modo!
+ 6
Sv: MoDo - Damlaget
Frontschwein: Släpp BH nu. Det hjälper inte dagens lag någonting.
..och önska att nån ska få Corona menade du inte på riktigt, va?
..och önska att nån ska få Corona menade du inte på riktigt, va?
+ 5
Sv: MoDo - Damlaget
henkeiskogen: Jag är rätt säker på att det där äcklet tagit upp MoDo till SHL om han inte stuckit, det gör det hela ändå jobbigare. Men det tror jag är ett stort problem att ledningen fortfarande ältar om idioten och ältade lång tid om missad uppflyttning pga covid.
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
henkeiskogen: Tror du han vet vad moral och etik är?
Om någon kommer med ett bättre ekonomiskt kontrakt än LIF, stannar han kvar då?
Om någon kommer med ett bättre ekonomiskt kontrakt än LIF, stannar han kvar då?
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Heyerdal: jag äcklas över att läsa om Hellkvist i expressen idag. Vilket jävla ägg.. Vilken situation han satte oss i...
+ 16
« Föregående · 2212173 · Nästa »