MoDo - Damlaget
« Föregående · 2212173 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo - Damlaget
Tarasov: Helt rätt att MoDo satsar mer på damlaget, de visar rätt inställning till sporten och klubben.
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
Costanza: Paula Bergström är tillbaka! Sjukt bra värvning. Kul att hon vill göra en hel säsong hemma. Det ser otroligt bra ut inför nästa säsong i damlaget!
www.modohockey.se/artikel/0tw0akr68-4ij6i1/backsidan-forstarks-nytt-kontrakt-for-paula-bergstrom
www.modohockey.se/artikel/0tw0akr68-4ij6i1/backsidan-forstarks-nytt-kontrakt-for-paula-bergstrom
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Lite skillnad på hur MoDo tar hand om sitt Damlag jämfört med löven, inte ens ett eget omklädningsrum och har sakerna i en skrubb i arenan.. Rätt stor skillnad!
+ 6
Sv: MoDo - Damlaget
hompa90: Du är medveten om att det är Umeå kommun som äger arenan så löven inte kan göra någonting? Löven har legat på kommunen om detta i flera år.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
JoseGonzales:
Jag trodde att Umeå kommun och Björklöven vad samma organisation med samma styrande folk.? 🤔
Jag trodde att Umeå kommun och Björklöven vad samma organisation med samma styrande folk.? 🤔
+ 6
Sv: MoDo - Damlaget
hanzon: Hon ville hem för kunna satsa bättre mot OS står det i artikeln. Hon kan nog tänka sig att åka till Amerika igen efter sin OS-satsning även om MoDo verkar just nu vara det enda alternativet i Europa..
Sv: MoDo - Damlaget
jonsson:
Pumpa in lite stålar till så plockar vi tillbaka Sidney Morin också.
HV lägger ju hela klubbkassan på Herrlaget.
Då har vi guldet hemma 2022.
Pumpa in lite stålar till så plockar vi tillbaka Sidney Morin också.
HV lägger ju hela klubbkassan på Herrlaget.
Då har vi guldet hemma 2022.
+ 7
Sv: MoDo - Damlaget
jonsson: 3-1 till MoDo mot AIK efter en tveksam förstaperiod så har man spelat betydligt bättre i andra perioden.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
hanzon: Inte för att förta MoDo någonting, men Luleå är inte riktigt lika bra i vinter. Oerhört starkt ändå av tjejerna!!!
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Saleva: shit vad nära de var att få med sig alla tre poängen! Snyggt mål i sudden. Briljant av Ljungblom och köra ut ur tv-bilden och sen glida tillbaka och styra in den! :-D
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
{8384}: Imponerande vändning måste jag säga finns mycket klass och talang i detta Modolag
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
{8384}: trevligt men Luleå lär ta tillbaka den där förstaplatsen efter deras match emot Göteborg senare idag tjejerna är riktigt vassa i år det märks att man har ett ungt och utvecklingsbart lag som har blivit bättre och bättre dom senaste säsongerna.
Sv: MoDo - Damlaget
Goalies
29. Peslarova, Klara
30. Svejdova, Viktorije
1st Line
33. Tärnfjord, Ebba
5. Pejsova, Daniela
18. Baudrit, Lore
26. Allemoz, Marion
25. Grundström, Maja
2nd Line
45. Bergström, Paula
32. El-Mahmadi, Mariam
22. Magwood, Jaycee
24. Hedqvist, Ebba
23. Carlsson, Olivia
3rd Line
17. Rieder, Erica
2. Andersson, Anna
7. Ljungblom, Lina
19. Tougas, Kaitlyn
10. Sundin, Wilma
4th Line
13. Hallin, Mira
11. Perjus, Julia
31. Lindberg, Olivia
29. Peslarova, Klara
30. Svejdova, Viktorije
1st Line
33. Tärnfjord, Ebba
5. Pejsova, Daniela
18. Baudrit, Lore
26. Allemoz, Marion
25. Grundström, Maja
2nd Line
45. Bergström, Paula
32. El-Mahmadi, Mariam
22. Magwood, Jaycee
24. Hedqvist, Ebba
23. Carlsson, Olivia
3rd Line
17. Rieder, Erica
2. Andersson, Anna
7. Ljungblom, Lina
19. Tougas, Kaitlyn
10. Sundin, Wilma
4th Line
13. Hallin, Mira
11. Perjus, Julia
31. Lindberg, Olivia
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Costanza: Blir kul att se Mira Hallin o Ebba Hedqvist i TV-pucken kommande helg.
Superstars coming :)
Superstars coming :)
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
puffe: Skaplig start för Mira.. 41 poäng på 5 matcher..
Poängrekord i TV-pucken givetvis.
www.svt.se/sport/ishockey/25-mal-och-poangrekord-i-kvalet-mira-hallin-har-redan-skrivit-tv-puckhistoria
Poängrekord i TV-pucken givetvis.
www.svt.se/sport/ishockey/25-mal-och-poangrekord-i-kvalet-mira-hallin-har-redan-skrivit-tv-puckhistoria
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
M Horava: Hennes radarpartner Ebba Hedqvist ledde poängligan innan hon blev avstängd sista matchen. Troligen skulle Ebba vunnit poängligan om hon fått spela, men då skulle även Mira gjort fler poäng. De två verkar vara helt i särklass.
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
{5647}: SVT1 16.20 i morgon 05/11/21
Ångermanlands tjejer spelar kvartsfinal i TV-pucken
Missa inte detta!
Ångermanlands tjejer spelar kvartsfinal i TV-pucken
Missa inte detta!
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Gavelo: Äsch, när dom spelar final kommer du att sitta där och glo, med mer intensitet än en bonde-söker idol kan ge dej talang . Lovar :)
Sv: MoDo - Damlaget
puffe: Bondläpp söker blygdlä……
Tyvärr sitter jag i bilen då så det blir varken eller 😎
Tyvärr sitter jag i bilen då så det blir varken eller 😎
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Gavelo: ok, 3 problem redan där, haha, näe då älskar sambo, katt o kanske hund, beror på ras :)
Sv: MoDo - Damlaget
puffe: Menar du på sambon eller hunden ?😂
Det är en fralla :)
Nä men jag jobbar mycket och trivs oerhört bra som livet är, men vi får se, svärföräldrarna vill nog att vi ska skaffa knodd så man får kanske krypa till korset 😅
Det är en fralla :)
Nä men jag jobbar mycket och trivs oerhört bra som livet är, men vi får se, svärföräldrarna vill nog att vi ska skaffa knodd så man får kanske krypa till korset 😅
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Gavelo: Haha, När svärföräldrarna börjar kräva, ska man börja fundera på livet i stort :)
+ 1
« Föregående · 2212173 · Nästa »
