MoDo - Damlaget
« Föregående · 2310523 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo - Damlaget
puffe: Man får mer magsår när tjejerna spelar, men hoppas dom avgör nu i PP så man får sova
Sv: MoDo - Damlaget
hockey_21: Ja, var ju mål där. Men, kan inte tränaren berätta att man gärna har en framför mål i PP? Men känns mer MoDo nu, vill dock sova, så hoppas det avgörs i sjätte perioden
Sv: MoDo - Damlaget
puffe: j20 ligger under mot Tik, 0-1 straff, lika tunt med folk som förra matchen men Theo är tillbaks, kanske någon som lirar med j18 som möter Löven i slutspel 0-0 där
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
RedNek: Bra så. Nu vet vi att Åsa-Nisse är darriga hemma, borde spilla över även till herr-laget(om vi nu skulle mötas i ett slutspel.
Forza MoDo
Forza MoDo
Sv: MoDo - Damlaget
RedNek: Enligt Text-TV räddade Peslarova 29 av 28 skott. Då är man i zonen, minst sagt
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
puffe: ja hon ser grymt säker ut i övrigt var inte spelet särskilt bra men räckte sen historiens längsta sudden i förrgår som säkert satt i för båda lagen
Sv: MoDo - Damlaget
Härlig vinst brudar, ro hem ett guld!! Tjeck å Slovakiskan stänger igen kassen...
Sv: MoDo - Damlaget
puffe: tror det blir lika jämnt som i de två tidigare matcherna kan gå hur som helst men vi har en målvakt som kan fixa detta, tippar samma siffror som ikväll 3-1 MoDo!
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Tyler Durden: jag trodde på enkel seger men bäst av tre så chansen finns, blir viltvård hemma nu om de vinner nästa
Sv: MoDo - Damlaget
Heyerdal: där fick paddan till det, blir väl två hemma ska det stå inte viltvård..
Sv: MoDo - Damlaget
jonsson: Första för säsongen för Tärnfjord, rätt läge att näta.
Inser att min enda chans att få stå i ett MoDo-bås. Bli busschaufför
Inser att min enda chans att få stå i ett MoDo-bås. Bli busschaufför
Sv: MoDo - Damlaget
puffe: Bittert att förlora på 2 skräpmål, men hoppas vi har det tillgodo framledes. Vi kanske möter Åsa-Nisse igen inom kort
Sv: MoDo - Damlaget
inte enda övergången aik-modo denna vår tror jag :)
vet inget om nya tränaren men det är på pappret positivt om det kan läggas rätt tid på rätt sak för både sportchef och tränare. jag gillar det!
vet inget om nya tränaren men det är på pappret positivt om det kan läggas rätt tid på rätt sak för både sportchef och tränare. jag gillar det!
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
{9315}: Är väl redan klart att Sundell har lämnat AIK, så känns väl som en lågoddsare att han kommer tillbaka in i vår organisation också? Hoppas bara det inte betyder att Holmström är på väg bort, gillar honom skarpt. Förhoppningsvis en tränartrio då.
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Cipparone snackar...
Länkar:
Modos nye huvudtränare: "Kände direkt att det här var något jag ville vara med på" ? Allehanda.se
Modos nye huvudtränare: "Kände direkt att det här var något jag ville vara med på" ? Allehanda.se
Sv: MoDo - Damlaget
hanzon:
Att döma av beskrivningen av dem som spelare tycker jag det låter som vi har fått 2 riktigt bra spelare.
Har vi fått en ny Sidney Morin på backen?
Och en ny Michela Cava på ytterkanten.?
Att döma av beskrivningen av dem som spelare tycker jag det låter som vi har fått 2 riktigt bra spelare.
Har vi fått en ny Sidney Morin på backen?
Och en ny Michela Cava på ytterkanten.?
Sv: MoDo - Damlaget
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
{9682}: Stabil period, sillstryparna fick dock iväg 4 skott, skärp defensiven tack!
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
26:52 0-4 (EQ) MoDo 27. Wabick, Morgan (1)
7. Ljungblom, Lina
26:11 0-3 (EQ) MoDo 19. Hobson, Brooke (1)
10. Sundin, Wilma
22. Magwood, Jaycee
7. Ljungblom, Lina
26:11 0-3 (EQ) MoDo 19. Hobson, Brooke (1)
10. Sundin, Wilma
22. Magwood, Jaycee
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
{9682}: Live-rapportering från SDHL, 5 effektiva minuter mellan uppdateringen...suck, ojdå - 0-5
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
{9682}: Haha, tänkte detsamma, kommer någon fram till mej och presenterar sej som Emma Goding och ser oskyldig ut...då får hon bankid, you name it, sen får man en spearing som tack
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
{9742}: Artistnamn "Emma Illegal"
2019-20 Östergötland “A” TV-Pucken (W) 6 1 2 3p 60 min
2019-20 Östergötland “A” TV-Pucken (W) 6 1 2 3p 60 min
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
{9682}: Ska MoDo sälja matchtröjor i vår, så paxar jag Goding. Vi hade ju en Mikael Good en gång, men han blev ingen hit
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
{9742}: Undskyld, ett mål gjordes i PP, så Goding står bara på +4 då, men matchen är inte slut
« Föregående · 2310523 · Nästa »