MoDo - Damlaget
« Föregående · 2659797 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo - Damlaget
Paninaro: svtplay visar den åtminstone och MoDo har precis klarat ett BoxPlay
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Paninaro: den sänds på svtplay! Hade också problem med att hitta den.
Var på matchen igår och tänkte fara igen men nu har man gått och blivit sjuk :(
Var på matchen igår och tänkte fara igen men nu har man gått och blivit sjuk :(
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
puffe: Helt otroligt att Brynäs fick PP just nu... Domarinsatsen är på topp.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Smurfen: Du är som Foppa, kolla gärna på något annat tills matchen är över, tack :)
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
puffe:
Och där har damerna spelat till sig en till hemmamatch i avgörandet!
Vinst med 5-3 mot Brynäs!
Och där har damerna spelat till sig en till hemmamatch i avgörandet!
Vinst med 5-3 mot Brynäs!
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
{7639}: Hahaha Rahimi. Årets solklaraste huvudtackling
Hur kan han inte åka på den?
Hur kan han inte åka på den?
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
Kulltorp: För att han heter Rahimi. Detta är anledningen att jag inte vill se Grislöven i SHL. Nog för att de skulle bli en slagpåse värre än Oskarshamn men skaderisken är för stor.
Sv: MoDo - Damlaget
Kulltorp:
Mycket fult som händer i den matchen nu, löven spelar för att skada och Rahimi gör det han är bra på.
Mycket fult som händer i den matchen nu, löven spelar för att skada och Rahimi gör det han är bra på.
Sv: MoDo - Damlaget
Keriksson: Det blir ju så uppenbart att han vill ta ut frustrationen på sin egen utvisning, som visserligen inte var en utvisning, på en AIK spelare.
Sv: MoDo - Damlaget
Kulltorp: Löven ska inte ha nån chans i slutspel, hoppas inte. Dom är den fula ankungen i norrlandshockeyn och ska förbli där de är
Sv: MoDo - Damlaget
Krossa Brynäs! Semifinal nummer tre! 🔥
🙌 Happy hour 16.30-17.30
Restaurang Victory serverar Tacobuffé från 16.30
Guldbaren, Supporterbaren & High Coast öppen.
🙌 Happy hour 16.30-17.30
Restaurang Victory serverar Tacobuffé från 16.30
Guldbaren, Supporterbaren & High Coast öppen.
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Goalies
30. Persson, Lovisa
1. Jönsson, Lisa
20. Brändli, Andrea
1st Line
12. Berglund, Ebba
15. Andersson, Linnéa
7. Ljungblom, Lina
22. House, Taylor
10. Sundin, Wilma
2nd Line
14. Seitz, Emma
6. Goding, Emma
17. Sapovalivova, Adela
11. Perjus, Julia
27. Klimek, Victoria
3rd Line
24. Hedqvist, Ebba
5. Savander, Eve
26. Moloughny, Abygail
19. Bellefontaine, Lauren
13. Hallin, Mira
4th Line
2. Andersson, Anna
34. Pribylova, Vendula
18. Sohlin, Sofia
25. Grundström, Maja
30. Persson, Lovisa
1. Jönsson, Lisa
20. Brändli, Andrea
1st Line
12. Berglund, Ebba
15. Andersson, Linnéa
7. Ljungblom, Lina
22. House, Taylor
10. Sundin, Wilma
2nd Line
14. Seitz, Emma
6. Goding, Emma
17. Sapovalivova, Adela
11. Perjus, Julia
27. Klimek, Victoria
3rd Line
24. Hedqvist, Ebba
5. Savander, Eve
26. Moloughny, Abygail
19. Bellefontaine, Lauren
13. Hallin, Mira
4th Line
2. Andersson, Anna
34. Pribylova, Vendula
18. Sohlin, Sofia
25. Grundström, Maja
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Costanza: Ebba Berglund klivit av efter 2 perioder. Inte den comeback som hon hade velat ha skulle jag tro.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Gavelo: Wilma Sundin ser riktigt intressant ut. Bra ålder dessutom! Heja Wilma!
+ 1
« Föregående · 2659797 · Nästa »
20. Brändli, Andrea
30. Persson, Lovisa
1. Jönsson, Lisa
1st Line
2. Andersson, Anna
15. Andersson, Linnéa
7. Ljungblom, Lina
24. Hedqvist, Ebba
17. Sapovalivova, Adela
2nd Line
14. Seitz, Emma
6. Goding, Emma
10. Sundin, Wilma
22. House, Taylor
27. Klimek, Victoria
3rd Line
32. El-Mahmadi, Mariam
5. Savander, Eve
26. Moloughny, Abygail
19. Bellefontaine, Lauren
13. Hallin, Mira
4th Line
35. Halsius, Sanna
18. Sohlin, Sofia
11. Perjus, Julia
25. Grundström, Maja