MoDo - Damlaget
« Föregående · 2673108 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo - Damlaget
JoakimE: Varför vill du ha ut HV? Visst myser man över deras misär men tar hellre dom i SHL än pittiga Oskarshamn som inte har något i SHL att göra.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
modomille: Tycker mest att har man den budgeten på spelare och köpt sönder sitt lag år efter år så tycker jag inte heller att man har i SHL att göra.. Hade jag fått välja hade båda fått åka ner samt Leksand
+ 4
Sv: MoDo - Damlaget
modomille: för att hv med deras budget är ett större hot för Modo än Oskarshamn nästa säsong.
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Sigge:
Alltså att vi slapp kval!. Så jävla stolt över Modo hockey denna säsong! Allsvenskt lag + 2 finnar fixade detta!
Helt sjukt! Så fort jag tänker på de så får jag orgasm. En ren njutning i livet!
Blir lika glad som costanza på statt i Övik!
Alltså att vi slapp kval!. Så jävla stolt över Modo hockey denna säsong! Allsvenskt lag + 2 finnar fixade detta!
Helt sjukt! Så fort jag tänker på de så får jag orgasm. En ren njutning i livet!
Blir lika glad som costanza på statt i Övik!
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
+ 7
Sv: MoDo - Damlaget
JoakimE: Dårför dom har guld på läktaren, för att flexa 70 miljoners skrytbygge?
Sv: MoDo - Damlaget
Undra vad Karla känner. Åka ur o spela i gnällbältet eller vara kvar o spela o oik
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
modomille: Är väldigt glad att Modo slapp spela kval, detta var inge kul att kolla på
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
{10522}:
Men fattar in riktigt hur han kan ”skriva på” Örebro i februari när han har kontrakt till -28 med Oskarshamn.
Ger ju inte bra signaler precis.
Men fattar in riktigt hur han kan ”skriva på” Örebro i februari när han har kontrakt till -28 med Oskarshamn.
Ger ju inte bra signaler precis.
+ 5
Sv: MoDo - Damlaget
JoakimE: ? Jag tycker då att detta (givet att vi inte själva spelar kval) och HA-slutspelet är behållningen.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Sigge:
Tror HV behöver åka ut och lära sig scouta med liten börs. Samt att hv publiken uppskattade nog inte lika mycket som vi när man blev klar för shl.
Tror HV behöver åka ut och lära sig scouta med liten börs. Samt att hv publiken uppskattade nog inte lika mycket som vi när man blev klar för shl.
Sv: MoDo - Damlaget
Majbrasan: Ja inte är det här nå jobbigt att kolla på. Idrott är ingen jävla lattjo lajban! Det är tufft och inte alltid rättvist. Spyr på det Kinnvall sa idag. Åååh så synd om mig fan håll käften!
Sv: MoDo - Damlaget
Nucky: det är nästan så man funderar på om det är värt att värva honom trots hans bakgrund... unga svenska 40 poängs killar växer inte på träd
Sv: MoDo - Damlaget
{10071}: lite snabba här va de har gått en period ? men känns som HV har gett upp
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
SPOODI: Har drivit tesan ända sen dom började med det här upplägget att det lag som vinner första matchen kommer vinna serien. Blir så oerhört tufft mentalt om man förlorar första.
Sv: MoDo - Damlaget
SPOODI:
Självklart är det så, men tycker Torskarshamn var bra i 1:a, väldigt mycket kvar naturligtvis 🤘😅
Självklart är det så, men tycker Torskarshamn var bra i 1:a, väldigt mycket kvar naturligtvis 🤘😅
Sv: MoDo - Damlaget
{10071}: Tror det har diskuterats i eran bok om du skrollar ner lite :) Här är artikeln i alla fall dock plus låst.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
{10071}: Förstår att det har varit tufft för Kinnvall men som sagt idrott är inte bara skratt och en massa leenden.
Sv: MoDo - Damlaget
modomille:
Så är det, men inget unikt, jobbigt ifjol för honom, men det var DÅ DET👍
Så är det, men inget unikt, jobbigt ifjol för honom, men det var DÅ DET👍
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Mitt ex från gymnasiet hejade på HV, kanske ska glida in med några spydiga kommentarer i hennes instaDM
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
modomille: äh, han hatar inte att förlora lika mycket som Foppa. Annars hade han kanske spelat NHL.
Sv: MoDo - Damlaget
ante08: Tyvärr så känns det lite meningslöst å kolla eftersom man vet att Luleå vinner
Sv: MoDo - Damlaget
DrCox: Inte ens AB skriver något om matchen, däremot är det full uppdatering på allsvenska slutspelet , det säger rätt mycket om hur statusen på Sdhl 😂
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Gavelo: Blir väl dom vanliga tröttsamma hyllningarna av Luleås Damverksamhet utan att nämna ett ord om att dom har noll egna spelare utan bara är ett ihopköpt lag och dom utvecklar inte svenska damhockey alls snarare tvärt om.
+ 7
Sv: MoDo - Damlaget
DrCox: Så blir det nog, eftersom de som skriver om damhockeyn är så oinsatt att man faktiskt inte vet om att Luleå är enda lag i ligan som inte har en enda egen spelare.
Man har iaf 2 svenska målskyttar hittills i finalspelet, finskorna har stått för 85% av målen.
Stort av Luleå!
Man har iaf 2 svenska målskyttar hittills i finalspelet, finskorna har stått för 85% av målen.
Stort av Luleå!
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Gavelo: Ett SM-silver in i Prisskåpet i alla fall...dags att bygga ett MoDo-museum.
+ 2
« Föregående · 2673108 · Nästa »