MoDo - Frölunda 121013
« Föregående · 1526757 Till forumet
Sv: MoDo - Frölunda 121013
thirtytwo:
Glad to help. :)
Search for more of her songs by her previous alias; September.
Sv: MoDo - Frölunda 121013
Wayne Gresky: Utlåning kan absolut vara en bra sak. Alsenfelt är egentligen en riktigt bra målvakt, men självförtroendet gör att han kryper ihop i målet och spelar inte alls som han kan.
Sv: MoDo - Frölunda 121013
DariusK: Nog måste dom väl kunna fixa ett bättre intro när spelarna kommer in på isen, man skäms ju!
+ 1
Sv: MoDo - Frölunda 121013
renen:
Definitivt. Introt känns väldigt upphackat, inget flyt alls.
Varför utnyttjar man tex inte isprojiceringen bättre? Nu är det "bara" på mediakuben som den där filmen rullar.
Dock smäller det bra strax innan spelarna gör entré iaf... :)
« Föregående · 1526757
thirtytwo: Okay, ... i promise i´ll help you the best way i can, but post your question her again about 10-20 houers from now, cause its in the middle of the night here and allmost everyone is a sleep so..