MoDo Hockey - Apropå Ingenting
« Föregående · 2690908 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Av de här 2 lagen så skulle nog Mora ha större chans mot Brynäs än vad Djurgården skulle ha.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: KG borde stänga av Glad och Eklund för att de filmar :)
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Haha ja men djurgården ska spela final.
Övrigt förstår jag inte hur Djurgården ska rå på Brynäs, dom känns helt sagolikt tama denna säsong.
Övrigt förstår jag inte hur Djurgården ska rå på Brynäs, dom känns helt sagolikt tama denna säsong.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Crêpes görs på pannkakor!
Så nu kan Norrbottningar och annat pack sluta påstå annat.😁
Så nu kan Norrbottningar och annat pack sluta påstå annat.😁
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: inte följt några av matcherna....alltså vafan händer ? Huuur kan saik tappa en 2 måls ledning med så kort kvar? Har båda lagen såll i kassen?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Vilken typ av skada har Linus Söderström i SAIK?
Hoppas han är tillbaka snart..
Hoppas han är tillbaka snart..
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Pannkakor tillverkas i stekpannor eller liknande(storlek som en vinyl-LP
Plättar görs i plättlagg(du får cirka 5 plättar som tillsammans nästan blir lika stor som en pannkaka.
Miniplättar låter som något en förskola hittat på för att snåla in på maten till de små
www.youtube.com/watch?v=IiNxIc_Sl9U
Nu håller man tummarna för Mora
Plättar görs i plättlagg(du får cirka 5 plättar som tillsammans nästan blir lika stor som en pannkaka.
Miniplättar låter som något en förskola hittat på för att snåla in på maten till de små
www.youtube.com/watch?v=IiNxIc_Sl9U
Nu håller man tummarna för Mora
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource:
Har mest haft koll på mora-matchen så ska bli intressant att se höjdpunkterna nu.
0-0-match > 6-6-match
Har mest haft koll på mora-matchen så ska bli intressant att se höjdpunkterna nu.
0-0-match > 6-6-match
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Friberg får 2:a utvisningen med sig ikväll för att han är 1.14 hög
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Stör mig så in i helvete på Frölunda. Vill ej se dem vinna.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Fan en till jävla förlängningsperiod... Affären kommer ju stänga och jag kommer tvingas att köra till andra sidan stan till Järved för att handla min chips o dip.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource:
Målen fortsätter trilla in i Scandinavium.
Är faktiskt rätt jobbigt att titta på matcher med dålig defensiv och öppna späjll, i synnerhet i slutspel.
Om man håller på något lag, dvs.
Målen fortsätter trilla in i Scandinavium.
Är faktiskt rätt jobbigt att titta på matcher med dålig defensiv och öppna späjll, i synnerhet i slutspel.
Om man håller på något lag, dvs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Finns nog bara två lag med verklig ångest, det är Brynäs och djurgården
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Wessner :) Släppte exakt likadan situation i 1a perioden om jag minns rätt. Men nu när det är Mora så tar dem den direkt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Riktiga ångestmatcher både i Smidjegrav och Scandinavium, skönt med semester...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Ungefär så. Ser att folk redan har lämnat, är de folkdans på Moraparken?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Fortsätter den äldre att snajpa upp puckar i eget kryss är det inte en omöjlighet
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Nu jävlar, vräk in pucken, sedan ska vi förklara pannkaks-smeten det blivit
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Djurgården måste ju ta TO nu sjukt hur pressade de blir
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Mora med några riktigt fina chanser nu, tror Norén hade en i kryssribban precis också.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Fråga om någon käkat köttsoppa med klimp, den är nog ovanligare. Haha
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: jahahahah. Ingen Stockholmare som jag känner har testat HB eller Palt dock den är sjuk
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Ah men tackar för att du tog bort den sista lilla livsglädjen man hade.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: hahaha men de gör man ju? Och de som Stockholmarna kallar plättar är ju miniplättar
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Ja. Jag skulle tro det med. Skåningar har vissa påhitt. Att kalla en fralla för Bulle är ju ett brott i sig.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Nä, nu får fan i mej Moderatorerna stämma i bäcken, men dryckestips till smarrmackan också då
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Blir ju jättetorrt och konstigt? Är bara chokladbollen som den är.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Skulle aldrig falla mig in att ens pröva. Men det finns en dag för det, för landet där dom äter spettekaka.
« Föregående · 2690908 · Nästa »
