MoDo Hockey - Apropå Ingenting
« Föregående · 2683463 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10585}: Börjar misstänka att du är AIK:are, användaren Bondegnagaren af Byhåla på Svenska Fans kanske. Samma språk. Kalla en egen ung MoDo-spelare för fjant efter skridsko i fejjan får mig att tvivla på att du är MoDoit. Gnagare som ser i SHL i Ö-vik kanske? Du får ta illa upp, men får tagga ner lite med skitsnacket här. Fattar att det ger dig nånting, men forumet suckar.
+ 11
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Jag får väl säga vad fan jag vill och du får väl blunda om du inte tycker om det. Killen är både längd och storleksmässigt en fjant, sen sätter han sig ofta i situationer där han lyckas bli skadad. Han måste upp med huvudet lite och tuffa till sig. Flera hjärnskakningar och skador för att han inte kan lyfta blicken.
Larviga anklagelser för övrigt om AIK:are. Kanske Modo AIK:are i så fall.
Varför kan ni inte bara diskutera? En jävla massa bråkstakar här, påsklov på hela bunten?
Larviga anklagelser för övrigt om AIK:are. Kanske Modo AIK:are i så fall.
Varför kan ni inte bara diskutera? En jävla massa bråkstakar här, påsklov på hela bunten?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10585}: Gissar att du blir avstängd inom kort. Hoppas ditt gästspel här var givande!
+ 13
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Var det bara det?
"Resultatet blev omkring tio stygn på ena kinden – men också ett par stygn ovanför högra ögat."
Jag gissade att det där med över ögat rimligen Var nära ögonbrynet. Vad tror du?
"Resultatet blev omkring tio stygn på ena kinden – men också ett par stygn ovanför högra ögat."
Jag gissade att det där med över ögat rimligen Var nära ögonbrynet. Vad tror du?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: nejdå man blir inte avstäng här Tarsov är för snäll. Jag borde nog ha blivit avstängd några gånger heheh
JFK tydligen inte jag hade fel mb
JFK tydligen inte jag hade fel mb
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10585}:
Gör en ny välling och byt blöja så kanske du är på mindre dåligt humör och gå o lägg dig igen.
Gör en ny välling och byt blöja så kanske du är på mindre dåligt humör och gå o lägg dig igen.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Jag kan hålla med om att det på tv bara såg ut som kinden.
Jag minns intervjun och det var därför jag skrev det. Blev tvungen att kolla upp det igen.
Jag minns intervjun och det var därför jag skrev det. Blev tvungen att kolla upp det igen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: japp 180 dagar. Va även bannad där förra året under deras kval mot Malmö i 180 dagar. Jag kan ju inte hålla igen när jag väl blir arg/irriterad
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Haha, jag vet. Ville bara att du skulle säga de ännu en gång. Tredje gången gillt du vet. Men vi vuxna kan diskutera viktigare saker som sagt, än att prata med självupptagna förortsbönder som tror sig vara något.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: men de var bara för att du gilla zoegas och inte Gevalia. ;)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Ignatjew måste ha varit skymd. Stillastående skytt från blå ska inte bli mål, även om Liss skjuter hårt. Halv tavla annars.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: sjukt billig andra utvisning. Men men inget höjdarpar som dömer deras match ikväll.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: jag hatar Brynäs sedan 1999! Kommer aldrig glömma grisen Molins ansikte.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Anmäl gärna om det dyker upp fler konton… bonden får ta en paus iaf.
+ 11
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: HS borde vara inloggning med BankID, fulla namn och ingen sekretess, men ack så död community detta hade blivit då. 😂
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: På precis samma sätt som du visste det du skrev tidigare :) lämpligt va?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Fotbollskanalen började ju med det. Gick från 2-300 kommentarer per inlägg till 0 ?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Ja, och 4 heltidstjänster ala moderatorer fick sparken. Menar bara, många troll skulle inte finnas kvar.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: De gäller såklart bara på personer med svenskt pass, drabbar inte George. ;)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10065}: jasså för det syns inget i tv och var ju väldigt lugnt vid avblåsning. Var du där? För du skrev väldigt mycket på forumet igår. Sluta försvara det beteendet det är äcklande
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Mora är en klass bättre än Diffen.
Är Steen(49) värvad av nån SHL-klubb? Han är verkligen lätt att gilla.
Dock inte bra nog för 1-2 kedjan i SHL så antar att MoDo inte är jätteintresserade
Är Steen(49) värvad av nån SHL-klubb? Han är verkligen lätt att gilla.
Dock inte bra nog för 1-2 kedjan i SHL så antar att MoDo inte är jätteintresserade
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Mora spelar med en fantastisk fart. Underbart att se.
DIF är verkligen en klass sämre än ifjol och jag kan hålla med om att Mora är favoriter sett till den här matchen hittills.
DIF är verkligen en klass sämre än ifjol och jag kan hålla med om att Mora är favoriter sett till den här matchen hittills.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: mest imponerad av Hank the Tank Eriksson. Hade kunnat gå in i alla djurgårdens kedjor. KG briljerar som vanligt
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: DIF's gamla gubbar hänger inte med. Bör bli storstädning i truppen till nästa säsong
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Kruger, klasen, Brodin och Nilsson totalt osynliga. Skönt att se
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Lite komisk hur man funkar som , i kvarten höll man på DIF mot Löven och nu i Semin håller man på Mora 😂😂😂
Vilka skall man då hålla på i Finalen tro ????
Vilka skall man då hålla på i Finalen tro ????
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Känns gött att vara neutral i detta läge. Så länge ingen vinner är jag nöjd.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Det skulle kännas som årets höjdpunkt om Mora kunde orka att slå ut Djurgården,
Djurgården skulle bli ett etablerat mitten HA lag då i många år…
Det skulle kännas som årets höjdpunkt om Mora kunde orka att slå ut Djurgården,
Djurgården skulle bli ett etablerat mitten HA lag då i många år…
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KRB: Kul såklart, men bara trea på min lista
1: MoDo hänger kvar
2: Östersund hänger kvar
3: Djurgården etableras i Allsvenskan
1: MoDo hänger kvar
2: Östersund hänger kvar
3: Djurgården etableras i Allsvenskan
+ 2
« Föregående · 2683463 · Nästa »