MoDo Hockey - Apropå Ingenting
« Föregående · 2687013 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}:
Nix.
1150 pixlar bred 200 pixlar höjd så slipper jag redigera bilden
Nix.
1150 pixlar bred 200 pixlar höjd så slipper jag redigera bilden
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Även om jag inte gillar Rögle så får man ge dom att dom hittat sin spelstil, bufflig och mycket rycksäck i egen zon kombinerat med nästan groteskt bra kontringsspel, bara det att spelare som Abols som normalt är den spelare som sticker ut mest knappt syns är ett bra betyg för övriga laget.
2-0 i matcher, men är det något lag som kan vända detta så är det Växjö.
Nu hoppas vi att Bofors spelar bra och vinner ikväll så är underhållningen för kvällen räddad.
2-0 i matcher, men är det något lag som kan vända detta så är det Växjö.
Nu hoppas vi att Bofors spelar bra och vinner ikväll så är underhållningen för kvällen räddad.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Grattis Ö-vik !!!!!
2 VM Guld idag
Sidensjö Edin och Isracing Martin Haarahiltunen
2 VM Guld idag
Sidensjö Edin och Isracing Martin Haarahiltunen
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}:
Ja gör vad du tror blir bäst. Jag har rätt dålig koll på det visuella. Det jag nämnde innan kanske är anpassat för dator.
Ja gör vad du tror blir bäst. Jag har rätt dålig koll på det visuella. Det jag nämnde innan kanske är anpassat för dator.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Yes , han avgjorde med sista stenen på millimeter känsla !! 👏👏😀
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Luleå sparkar Skuggan. Kenttä på G? Kenttäs kontrakt på utgående hos Löven, enligt EP.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: tycker det är ruggig charm att ett lag som slutat 8-9 kan till final/vinna guld. Tänk MoDo 94, tänk HV 95? Det var väl något sådant. Dessutom var ju RBK en kandidat för guldet innan säsongen men de har underpresterat grovt, men nu fått ihop det.
Rögle ändå en klassisk klubb, även om man ogillar deras sätt o värva/sno andras stjärnor.
Växjö är så förbannat trist o bortskämda så de önskar jag inget mer SM-Guld någonsin.
Rögle ändå en klassisk klubb, även om man ogillar deras sätt o värva/sno andras stjärnor.
Växjö är så förbannat trist o bortskämda så de önskar jag inget mer SM-Guld någonsin.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI:
"hoppas på en bättre domarinsats ikväll än förra gången. Brynäs kom undan med för mycket och Bofors fick massor med BS utvisningar
"
Zappaholic skulle flippa ur om han såg den där texten.
"hoppas på en bättre domarinsats ikväll än förra gången. Brynäs kom undan med för mycket och Bofors fick massor med BS utvisningar
"
Zappaholic skulle flippa ur om han såg den där texten.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Mellan Växjö och Rögle så håller jag på Växjö av den enkla anledningen att dom spelar (just nu mycket bättre hockey)
Men å andra sidan håller jag Växjö väldigt lågt av alla övriga lag av den anledningen att dom vunnit tillräckligt.
Drömscenariot är att Växjö tar Rögle och Skellefteå tar Växjö i finalen.
Men å andra sidan håller jag Växjö väldigt lågt av alla övriga lag av den anledningen att dom vunnit tillräckligt.
Drömscenariot är att Växjö tar Rögle och Skellefteå tar Växjö i finalen.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Jag valde bort SHL och tog en promenad med Radiosporten i lurarna. Nu blir det riktig hockey.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Skönt, 1 insläppta och säkringen håller på att lossna i brynäsboken 😂
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Fan nu blev jag också sugen på ostkrokar. Kan du dela med dig lite?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Absolut! 2-2 nu så, kommer bli en lång kväll så vi får nog öppna en påse till. :D
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Koff: Med sådana där bjudningar från Bik så tar nog denna matchserie slut på Tisdag.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Det vore roligare som neutral åskådare om får Brynäs får lite tuggmotstånd med det ser inte ut så Bik Karlskoga är ett för svagt lag tyvärr.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: Tror inte det varken Mora eller Djurgården är tillräckligt starka för att slå Brynäs i en bäst av sju serie.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: Tyvärr naturligt att misstag sker i denna match. Uppges vara otroligt varmt i hallen, så spelarna blir nog rejält trötta och isen är nog riktigt dålig. Svårt att prestera på topp då, för båda lagen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: Jag ser Brynäs ungefär som Toronto i NHL. Fullspäckat med stjärnor men ingen åker skridskor. Brukar oftast bli utslagna förr eller senare om man inte har spelare som kämpar.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: Precis, de spelar helt jämnt med BIK här. Båda lagen har problem att skapa rullande anfall, tempot dras ner innanför blålinjerna och blir mest kamp och hafsigt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: Torontos problem är inte att man inte åker skridskor utan att fyra spelare lyfter mer än 50% av lönebudgeten..
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: Många av de ledande spelarna är antingen till åren eller mindre snabba av andra orsaker. Indrasis, Rödin, Larsson, Scott, Ölund, Bertilsson osv. De lever på skicklighet istället som får kompensera fart och hårt jobb. Det lär räcka mot BIK och de lär vara favoriter i en eventuell final, men skulle de gå upp så har de inte mycket till stomme man verkligen bygga kring.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
erjo: Toronto framtunga så in i bomben. Noll försvar. Usla målvakter.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
erjo: Mycket av problemet är kämparandan och skridskoåkningen. I Toronto har man stjärnor som kan göra 100p/säsong som Matthews, Nylander och Marner, men mycket skridskoåkning ser jag verkligen inte, främst på de två förstnämnda. Det där med lönebudgeten förstår jag inte heller. Matthews, är han verkligen värd $13,2m per år? Mest i hela ligan.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Med undantag för Greg Scott så är dom övriga inte mycket äldre än Jesper Olofsson.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Om Brynäs går upp, vilket jag är långt ifrån säker kommer ske, så ser framtiden ljus ut. Många hemvändare är på gång och dagens B-juniorer är en av Gästriklands absolut bästa kullar någonsin. Lägg därtill ett stort intresse för laget (kolla publiksiffrorna i HA) och det kommer finnas slantar att värva bra spelare utifrån för också.
Men det hänger ju helt på att A-laget går upp. Hemvändare i bra åldrar är nog svåra att locka till HA och juniorerna kommer värvas snabbt av SHL—klubbar om Brynäs är i HA.
Men det hänger ju helt på att A-laget går upp. Hemvändare i bra åldrar är nog svåra att locka till HA och juniorerna kommer värvas snabbt av SHL—klubbar om Brynäs är i HA.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: Det är väl skillnad på att ha en, jämfört med stora delar av kärnan.
Brynäs blir nog ett bottenlag om de går upp.
Och B-juniorer lär inte räcka nästa säsong. Vi har en av de bästa och han får svårt att platsa ändå.
Brynäs blir nog ett bottenlag om de går upp.
Och B-juniorer lär inte räcka nästa säsong. Vi har en av de bästa och han får svårt att platsa ändå.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: vill inte vara den som är den men är det inte hemvändare och åldrande spelare som fått er att åka ur SHL? Tar ni inte lärdom av det
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: BIK är ju bättre här i period 3. I boxplay skapar de två jättechanser och "vinner" chansmässigt den tvåminutaren.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: Vilka hemvändare är aktuella har hört Silfverberg är det några fler som är på väg hem?
« Föregående · 2687013 · Nästa »