MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
« Föregående · 2616585 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Keriksson: Rätt säker på att han kom tillbaka för tidigt innan, syntes att han hade ont ibland på isen.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Silly:
Jag hoppas på att vi kan våga gå in i deras zon mer i mitten ibland och inte bara komma på kanterna,
Då gör vi det sårare för deras försvar!
Jag hoppas på att vi kan våga gå in i deras zon mer i mitten ibland och inte bara komma på kanterna,
Då gör vi det sårare för deras försvar!
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
eltifoso: 20 är för dåligt. Lappsjukan är tung nu. Pratade med Pooley och Schilkey på Sjöbris. De var lika trötta som mig.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Paninaro: vår är rätt medel. Varken dålig eller i topp. Deras är direkt dålig. Bidrar varken till stämning eller energi. Känns som en psalm till en begravning
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Smurfen: Ganska tydlig 6 spelare på plan där av FBK
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Greenwolper: vi har i vanlig ordning lätt att göra mål på Lindbom
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Greenwolper: Ett bra hockeymål när man är underdog, skott, styrning och skymning
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
snowden: Blir inte förvånad om Färjestad lockar över Dickinson till nästa säsong
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Gusse: Dicken stannar hos oss! FBK får ta Ljungkrantz
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Gusse: blir vi kvar i SHL tror jag inte han går till nån annan SHL klubb
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Silly: helt ny spelare när han kör med brickley. Snart tillbaka i landslaget
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Keriksson: går att ifrågasätta Eriksson Eks sidledesförflyttning där
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
modoitmagnus: FBK vinner majoriteten av situationerna nu, man spelar med hög fart och är starkare. Där kommunen 1-1 och Rundbland är åter igen urusel i försvarspelet.
Avdelning peta med klubban.
Avdelning peta med klubban.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Silly: Och Rundbland får inte bli rundad så enkelt.
OEE är inte lika smidig i sina förflyttningar som Lehtinen.
OEE är inte lika smidig i sina förflyttningar som Lehtinen.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Monno: Börjar lessna så in i helvete på honom. Är man kapten ska man bidra med gott exempel.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Greenwolper: å ingen stirra vi. Känns inte som vi hänger med när de växla upp farten
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
{7639}: Slappaste hemjobbet genom tiderna. Vad är det för signaler vår kapten skickar?
Brickley helt horribel defensivt så här långt.
Brickley helt horribel defensivt så här långt.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Greenwolper: Fast där tittar alla puck, gick inte så fort.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Lolol: Tänkte det var lite småmärkligt att Rubins sjunkit så i Karlins ögon. Nere i sista backpar med Folin, men tycker själv han är stabil. Tydligen är Rundblad den man ändå vill köra med i förstafemman.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
{10015}: Dickinsson står och beundrar backarna vid 2-1... Synd då vi börjat rätt bra att vi gör två riktigt svaga insatser.
Rundblad sätter ju fan inte ens fart hem direkt utan ger Tomasek ett par meter i handikapp. Som att det vore nån 15åring han mötte eller vadå? Oacceptabelt tyvärr.
Rundblad sätter ju fan inte ens fart hem direkt utan ger Tomasek ett par meter i handikapp. Som att det vore nån 15åring han mötte eller vadå? Oacceptabelt tyvärr.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Greenwolper: Tycker att det varit väldigt jämnt. Två mål på rena individuella misstag. Inte för att de dominerat.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
ForzaMoDo1921: Problemet är ju att han inte vill hit så länge det inte är det enda alternativet som finns kvar.
« Föregående · 2616585 · Nästa »