+ 1
MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
« Föregående · 2617381 Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
jonsson: samtidigt har vi lite marginal neråt. Bättre att de kommer tillbaka hela än att de går sönder igen. Vi måste vinna en bäst av 7 eller klara oss från plats 14-13i slutet av säsongen vägen dit är skitsamma
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Costanza: Tyckte det var helt ok uppslutning av Modofolk, blir med all säkerhet mer när vi möts i slutspelet i vår
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
min känsla baserat på pelles krönika och karlins kommentarer i tidningen igår kväll är att roma faktiskt inte är skadad utan helt enkelt petad till dess han har tränat ikapp
karlin – I grunden är det skador och i takt med det blir du också lite sämre i det fysiska, så det är väl en kombination. En är väl mer skadad än den andra om jag säger som så.
pelle - Jo, han och den övriga tränarstaben har satt Mikael Ruohomaa och Danny O´Regan på extraträning med betoning på att åka en jäkla massa skridskor
karlin – I grunden är det skador och i takt med det blir du också lite sämre i det fysiska, så det är väl en kombination. En är väl mer skadad än den andra om jag säger som så.
pelle - Jo, han och den övriga tränarstaben har satt Mikael Ruohomaa och Danny O´Regan på extraträning med betoning på att åka en jäkla massa skridskor
+ 2
« Föregående · 2617381
Karlin säger att en är mer skadad än den andra.