MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
« Föregående · 2758232 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
modosebbe: Nu får Hinken leta upp numret till nån ledare för Wagnergruppen. ☠️
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Zource: Då kan jag lova att Ranta och Söderköping inte glider i hemjobbet.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Costanza: Buy Jasek, they said.
It will be fun, they said…
It will be fun, they said…
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Zource: Ett darrigt asplöv var att ta i, han fick inte iväg passningen en gång men det löste upp sig ändå. Han gjorde det mkt bra mot Rögle också
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Precis varit på Djurgården-Blötröven och det finns som tur är ett sämre lag i Norrland än MoDo. Galnaste matchen jag sett på länge
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Zource: Det kunde ha varit värre. Du kunde ha varit Timråit
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Costanza: Tjecker är bra när det passar dem att vara bra. Som t.ex när de spelar för ett kontrakt. Humörsspelare, höga högstanivåer men djuuuupa dalar
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
mikenomad: Jobbigt att behöva hålla med. Faaan, va MoDo suger hästballe!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
mikenomad: finns många höga toppar och djupa dalar i Ångermanland
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
mikenomad: Hoppas du kramar din fina MoDodam extra hårt i dessa tuffa tider. Säg att George är stark och han tror på vändning. Att det helt enkelt blir tvärtom för MoDo.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Tänk om Karlin skulle göra så här mot Mitell imorgon! 😂
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Zource: Griseri Grisera! Trodde MoDo skulle grisa lite mer och inte att ledningen skulle gå runt som trötta grisar på ett kontor.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Zource: Hur många matchers avstängning tror du det skulle ge? Vilken fullkomligt idiotisk tanke.
Nästan lika dum som trollets tjat om att värva spelare från KHL.
Nästan lika dum som trollets tjat om att värva spelare från KHL.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Wauzsig: Man gillar ju Karlin & Gradin men nu får de sluta käka chokladbollar och börja piska igång laget. När till och med George är trött så är det dags att sätta den i Kryllan.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Wauzsig: Du tror att jag alltså på riktigt vill att Karlin mordhotar Mitell?
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Zource: Varför överhuvudtaget skriva ett så korkat inlägg? På vilket sätt bidrar det till forumet?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Costanza: Om jag inte minns fel, tacklades inte Västervik heller under Karlins ledning heller.
Tror mer det handlar om att ligga rätt och fånga upp spelare. Läsa spelet och spela man-man över hela isen.
Tror mer det handlar om att ligga rätt och fånga upp spelare. Läsa spelet och spela man-man över hela isen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Wauzsig:
Många matcher?
Han skulle åka ut klubben med Buller och Bpng.
MoDo som klubb är ett föredöme i svensk hockey
Många matcher?
Han skulle åka ut klubben med Buller och Bpng.
MoDo som klubb är ett föredöme i svensk hockey
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Kulltorp: i allsvenskan funkar det att inte tacklas. I shl funkar det ej att inte tacklas. Det är en av de grundläggande grejorna som gör att vi får stryk
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Vikingmodo : Vad är det då för jävla liga? Tacklingar ska ingå som krav. Eller hur, Modano?
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Costanza: bra läge idag, vår form är obefintlig på alla plan
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
eltifoso: Äh, ni är bättre på alla plan. Åker in med en skridsko.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
eltifoso: Har aldrig varit så här lugn att ligga toksist. Inser bara att andra lag är bättre.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Costanza:
Skönt med tidig match, river vi plåstret tidigt. Kan man cruisa fram hela eftermiddagen som vinnare sen.
Lär dessutom bli HA-siffror, ser inte direkt en stabil bortaseger med 2-0 framför mig i dagsläget.
Men detta är uppochnervändasäsongen när vi vinner mot Skellefteå och FBK.
Skönt med tidig match, river vi plåstret tidigt. Kan man cruisa fram hela eftermiddagen som vinnare sen.
Lär dessutom bli HA-siffror, ser inte direkt en stabil bortaseger med 2-0 framför mig i dagsläget.
Men detta är uppochnervändasäsongen när vi vinner mot Skellefteå och FBK.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Trilske: Tycker det är skönt att riva av plåstret. Jag brukar vara positiv, men blir nog storstryk idag. Fattar inte riktigt vad MoDo håller på med på dagarna. Kanske dags att vakna och sluta äta kubb.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Costanza: Ikväll får vi höra Svens ingvars iallafall. Kommer blåsa ofta i träa idag! Har redan fått den på hjärnan. Man får ändå ge fbk att dom har en bra måljingel 🥳
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Trilske: Jasek Vs Tomasek
En konflikträdd kallskänka Vs Mike Tyson
En konflikträdd kallskänka Vs Mike Tyson
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Tarasov: Så fort vi kommer in i zon; Lägg varenda jävla puck på Clara!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Tarasov: Vi kan ju bara känna lugnet nu. Sen kanske Gradin värvar Vela och gör George glad.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Har Karlin hästar? Vill nämligen se honom hålla ett sånt här tal inför laget!
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Zource: Susse skottar hästskit trots att han har 150 mille på kontot. Vad gör man inte för att göra en flickvän glad.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Sigge: Kan många år framåt bli matchen som kommer minnas som Masakern i Karlstad.
Finns dock en positiv sak med Hinkens trupp, skulle vi trilla ur som kommer vi nog få behålla varenda spelare, kan inte finnas en enda som tilldrar sig SHL intresse.
Truppen vi har idag är ju ialla fall av hygglig HA-klass, men bör kryddas med några vassa forwards som kan göra mål då kanske tiden i HA blir kort.
Finns dock en positiv sak med Hinkens trupp, skulle vi trilla ur som kommer vi nog få behålla varenda spelare, kan inte finnas en enda som tilldrar sig SHL intresse.
Truppen vi har idag är ju ialla fall av hygglig HA-klass, men bör kryddas med några vassa forwards som kan göra mål då kanske tiden i HA blir kort.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Det går att vinna mot en starkare motståndare, om man gör det smart!
Länkar:
- YouTube
- YouTube
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Robin Ztorken L: De spelare som skulle bli kvar i As är nog Olofsson, Niederbach, Aagaard, OP, Olsson, Carlsson, Jacobsson, Bernhard, Byström, Norén, en helt okej stomme iaf.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
eltifoso:
Kan ni inte sätta Tomasek på bänken, så kanske vi har nån chans idag.
Vi vill gärna starta matchen med 2 måls ledning oxå 😀
Kan ni inte sätta Tomasek på bänken, så kanske vi har nån chans idag.
Vi vill gärna starta matchen med 2 måls ledning oxå 😀
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
jonsson: på väg till Karlstad nu
Får smyga in surströmming i deras ventilation
Får smyga in surströmming i deras ventilation
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Ben Perrault: gör det om vi ligger under inför tredje så matchen avbryts som fotbollsidioterna i Sverige håller på med
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Robin Ztorken L:
Jo då... Niederbach har ju varit en jättetalang i 10 år nu..
Klubbarna kommer stå i kö efter honom.
Han haaaaaar ju sååååååååå mycket hockey i sig den grabben 😇🙄.
Jo då... Niederbach har ju varit en jättetalang i 10 år nu..
Klubbarna kommer stå i kö efter honom.
Han haaaaaar ju sååååååååå mycket hockey i sig den grabben 😇🙄.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Gavelo: Carlsson är nog den enda som skulle vara intressant för andra klubbar. Tror det är just därför han kämpar så hårt. Han vill inte återvända till HA när han äntligen fått chansen i SHL.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Sigge: Som jag skrev i mitt förra inlägg så är det nog spelarna vi kan förvänta oss ha kvar.
Men Carlsson kan absolut vara intressant, Södergran är absolut ett Shl ämne.
Ramlar vi ner vilket i dagsläget är fullt troligt så kommer vi ha en hyfsad stomme men vi kommer behöva lasta på flertalet spelare.
Men Carlsson kan absolut vara intressant, Södergran är absolut ett Shl ämne.
Ramlar vi ner vilket i dagsläget är fullt troligt så kommer vi ha en hyfsad stomme men vi kommer behöva lasta på flertalet spelare.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Gavelo: du tror inte Näsén blir kvar? Tror faktiskt inte han heller är intressant för SHL-klubbar. I AS hade han gjort stor nytta
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Costanza: dagens intervju med karlin, tyder ganska starkt på att det kommer förändras i truppen i närtid
« Föregående · 2758232 · Nästa »