MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
« Föregående · 2758621 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
modomille: Pojkar, vi kommer nolla färjestad idag. Var så säker!
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Steken84: Vår defensiv hade varit bättre om någon vågade gå på kropp. Det är så mycket pucktittande och duttande. Men markeringen har varit rätt ok hittills.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
{10015}: Fattar inte hur vi alltid hamnar ur offensiv zon på helt egen hand. Inget annat lag håller på så där konstant. OK att det kan hända liksom, men varför har vi så svårt att slå/ta emot passningar typ varannan gång vi står ohotade längs med blå?
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
{10015}:
Ek är solid så länge det bara gäller baspositioner och ännu har han inte behövt göra tokförflyttningar eller improviserade räddningar.
Ek är solid så länge det bara gäller baspositioner och ännu har han inte behövt göra tokförflyttningar eller improviserade räddningar.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Steken84: väldigt få som agerar utan man står still och reagerar på det mesta
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
NuMo: Dra ballen i lösgruse, ledning mot Färjestad borta.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
modomille:
Det kanske var Ranta. Har inte riktigt haft tid att kolla målet. Lagar mat samtidigt även om det bara är ugnsomelett.
Det kanske var Ranta. Har inte riktigt haft tid att kolla målet. Lagar mat samtidigt även om det bara är ugnsomelett.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Paninaro: Det har varit en rätt tråkig match hittills. Det bådar gott, vi måste tråka ut ett lag för en gångs skull.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
{10015}:
Fan!
Nu är det upp till bevis.
Det gick bra förra gången. Vi har varit bra i BP hittills, skulle vara skönt om vi klarade det här.
Fan!
Nu är det upp till bevis.
Det gick bra förra gången. Vi har varit bra i BP hittills, skulle vara skönt om vi klarade det här.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Varför är vi så jäkla slöa när vi har läge att få ut pucken. True har ju den där
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
NuMo: Vems pappa spelar i förstakedjan och special teams med MoDo Hockey? Nummer 11 på ryggen?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Greenwolper: lite för passivt synd. Nu borde inte förstärkar fbk få nå mer. Fortsätt kriga smart nu och rejälare💪
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
NuMo: man kan alltid lita på att fjärdekedjan tar idiotiska utvisningar i offensiv zon. Är det inte OP så är det Sebbe
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
erjo: Fy fan vad onödigt av Norris. Tack som fan för den.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
erjo: MEN SLUTA TA DUMMA UTVISNINGAR NU FÖR HELVETE
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Nucky: Att ständigt ta utvisningar i offensiv zoon retar mig mycket
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
{10015}: Liten barnunge som tror han kan göra allt för att supportrarna betalt?
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Greenwolper: jävla fbkkornflakesdomare. Snuva oss på guldläge, fbkare bryter av våran klubba och norlinder här iväg den å vi åker🤬🤬🤬
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Eller så kan töntarna i fängelsekostym sluta ta fjantutvisningar när pucken inte är i närheten
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
{7426}:
Så jäkla dumt.
Man slår ju inte gamla damer i ansiktet bara för att de är långsamma heller.
Så jäkla dumt.
Man slår ju inte gamla damer i ansiktet bara för att de är långsamma heller.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Greenwolper: Om jag fick spela ändå. Toktackla med mina 100 kg Färjestad borta. Rena drömmen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
jonsson: Helt jävla otroligt. Hittar vägar att förlora återigen.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
NuMo: Aja vi gjorde ett försök med Västervik-hockeyn. Det gick åt skogen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Sigge:
Ja vafan. Vi hamnar på efterkälke hela tiden i brist på förutseende öga.
Såklart gör de mål igen och då är frågan om det inte närmar sig målvaktsbyte pga dåligt flyt.
Ja vafan. Vi hamnar på efterkälke hela tiden i brist på förutseende öga.
Såklart gör de mål igen och då är frågan om det inte närmar sig målvaktsbyte pga dåligt flyt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
NuMo: Karlin byter aldrig målvakt och tar aldrig time-out.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Bad_Brett: Han orkar däremot skrika på domaren. Blir att än en gång sitta och hoppas på att motståndarna förlorar.
« Föregående · 2758621 · Nästa »