MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
« Föregående · 2577851 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Gavelo:
Gäller att få lite offensiva byten med Bernhardt/Näsen
Gäller att få lite offensiva byten med Bernhardt/Näsen
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
{10015}: var ju bara ett klantigt uttalande av klingberg. hoppas inte han blir utredd nåt mer, man fattar ju vad han menade men det var ju inte "MATCHFIXNING". men korkat å berätta det efteråt.
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Tarasov: Näsen ser fantastisk ut, herregud det kunde jag aldrig tro, men glad att jag blivit motbevisad.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
{10015}: hyfsat start. Men de borde tagit 15 sekunder.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
vi har skjutit mer än första perioden! Steg i rätt riktning
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Aagard kan väl dra en dansk skalle på Innala. Eye for an eye.
Otroligt att det är vår bästa spelare som blir utsatt.....
Otroligt att det är vår bästa spelare som blir utsatt.....
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
KB: Ser Rogers röda ansikte från etage 400 längst upp.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
jonsson: gäller att vi inte rusar på för hårt straffar sig snabbt iaf
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
{9233}: Så nu har vi alltså både Ruohomaa och Big Sam borta!! 🥺
Är det en hjärnskakning, är det bara att ge sig ut och handla! Fram med kollekthåven Hinken!
Är det en hjärnskakning, är det bara att ge sig ut och handla! Fram med kollekthåven Hinken!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Heyerdal: så psykologiskt!
Vi vinner ju varje duell just nu!!
Vi vinner ju varje duell just nu!!
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
jonsson: Brickley är sjukt långsam och Berg är sämst i markeringsspelet!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
jonsson: Tycker det är uppenbart att Berg och Niederbach inte riktigt håller.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Nucky: Löjligt att inte Tömmernes fick en tvåa där, kör rätt över OEE. Hade inte klagat om han och Dick fått en tvåa var, men msn skulle ha plockat Tömmernes.
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Bad_Brett: Ranta ranta runt i ringen, beställde kryllan! Hoppas de släpper för honom nu.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
{10299}: fan spamfiltret låter mig inte kommentera direkt 😁
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
modomille: HS tillät mig inte skriva något för hade nyss kommenterat 3-2 målet. Då går det snabbt!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
modomille: Den scenförändringen från första perioden är något alldeles i hästväg.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Från en värdelös energifattig första till en underbar andra 😁 tänk att nåt mål kan lyfta ett helt lag och ge så mycket energi
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Gavelo: +1 på den, hur fan kan det vara sån stor skillnad? Vad sa Karlin i paus? ”Inge powerade nu. Bara vatten. Sen skjut”
+ 1
« Föregående · 2577851 · Nästa »