MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
« Föregående · 2571251 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Bad_Brett: Jag var orolig för att Näsen inte skulle klara tempot i Shl.
Visst är det tidigt att dra några större växlar men han är som en jävla kameleont och anpassar sig perfekt till sin omgivning.
Visst är det tidigt att dra några större växlar men han är som en jävla kameleont och anpassar sig perfekt till sin omgivning.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Tarasov: Dåligt av TV4 att inte ens ha en studio för att det är tisdagsmatch. Menar det är inte gratis direkt med deras tjänster. 🤑
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Sigge: I min spåkula så ser jag Södergran i ett NHL lag nästa säsong, kanske även i ett VM-lag i vår.
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Tarasov: Vafalls? Men Lars Lindberg har ju sagt att vi borde släppa honom till Björklöven?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Tarasov: Kommer bli bra när Ruohomaa och O'Regan får spela tillsammans.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Keriksson: en dag som denna så är det ju förhållandevis stort att man har 2 kommentatorer på plats och inte bara 1.
Frölunda fick nöja sig med bara Patrik Westberg
Frölunda fick nöja sig med bara Patrik Westberg
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Tarasov: PP1 har ju fått snurra runt på folk en del. Först Ranta borta och nu Ruohomaa. PP2 har ju lirat tillsammans bra mycket längre.
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
modomille: en del i det här forumet knipa igen limpsaxen om Näsén. Fan vad han är fortfarande är underskattad av alla. Också hans största tillgång i sitt spel.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Blir 2 snabba mål för HV71 nu, vi vänder detta till en seger med 3-5!
ni läste det här först!
ni läste det här först!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
vonDöbeln: kommer stänga av ljudet när skrikpatrik refererar, märkligt att han får va kvar
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Offside-Lennart: Nejdå, Södergran åker åttor runt Strålman och stänker dit två snabba!
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
{9233}: Dom har haft mest istid i ganska exakt alla matcher hittills. Och inleder varje period.
Jag tror inte Vigge går till Karlin och klagar på att det råkar stå 3 istället för 1 på pappret.
Jag tror inte Vigge går till Karlin och klagar på att det råkar stå 3 istället för 1 på pappret.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Perfekt chans här att kväva deras momentum med ett PP
Oj matchstraff? Känns faktiskt hårt
Oj matchstraff? Känns faktiskt hårt
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
modomille: Wikegård tycker aldrig att spelare kan göra något fult på isen. Han tycker att hockey ska vara som MMA. Jävla allan ballan fjant
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
modomille: Ja Max en 2:a tycker jag, absolut inget matchstraff
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Om ni torskar den här matchen så är det ju i alla fall HELT omöjligt att klaga på domarinsatsen i alla fall..
Lär nog bli en hel del utvisningar för er del nu för att kompensera
Lär nog bli en hel del utvisningar för er del nu för att kompensera
+ 3
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
{9233}: Ibland är Wikegård så pinsam. Säg som det är. Sätt inte axeln i huvudet på spelare. Den tar exakt ingen annanstans.
Sedan tycker jag att en femma är hårt.
Sedan tycker jag att en femma är hårt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Rurik: nej fasen, en 2a hade räckt. Såg ut som kamp om puck och Dicken var lite låg
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Sigge: Lite så men tycker det var hårt dömt. Om det hände oss så hade jag blivit tokig.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
{9233}: hm nu får vi inte spela som mot Tik, dubbla frilägen i baken
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Lite hårt straff, hade köpt en 2a. men efter ha sett lite mer så känns det som Tikkas axel åker upp i huvudet på Josh. så jag hoppas iaf att domarna känner att dom gjorde rätt
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Offside-Lennart:
Där kom Big Sams 1:a 1 kvar!
Skönt att han får göra det där!
Och där kom Berhardt`s Tjeck på den!
Där kom Big Sams 1:a 1 kvar!
Skönt att han får göra det där!
Och där kom Berhardt`s Tjeck på den!
« Föregående · 2571251 · Nästa »
Både han och Bernhardt gör över 35p ☺️😇