MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
« Föregående · 2571269 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Blir 2 snabba mål för HV71 nu, vi vänder detta till en seger med 3-5!
ni läste det här först!
ni läste det här först!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
vonDöbeln: kommer stänga av ljudet när skrikpatrik refererar, märkligt att han får va kvar
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Offside-Lennart: Nejdå, Södergran åker åttor runt Strålman och stänker dit två snabba!
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
{9233}: Dom har haft mest istid i ganska exakt alla matcher hittills. Och inleder varje period.
Jag tror inte Vigge går till Karlin och klagar på att det råkar stå 3 istället för 1 på pappret.
Jag tror inte Vigge går till Karlin och klagar på att det råkar stå 3 istället för 1 på pappret.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Perfekt chans här att kväva deras momentum med ett PP
Oj matchstraff? Känns faktiskt hårt
Oj matchstraff? Känns faktiskt hårt
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
modomille: Wikegård tycker aldrig att spelare kan göra något fult på isen. Han tycker att hockey ska vara som MMA. Jävla allan ballan fjant
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
modomille: Ja Max en 2:a tycker jag, absolut inget matchstraff
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Om ni torskar den här matchen så är det ju i alla fall HELT omöjligt att klaga på domarinsatsen i alla fall..
Lär nog bli en hel del utvisningar för er del nu för att kompensera
Lär nog bli en hel del utvisningar för er del nu för att kompensera
+ 3
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
{9233}: Ibland är Wikegård så pinsam. Säg som det är. Sätt inte axeln i huvudet på spelare. Den tar exakt ingen annanstans.
Sedan tycker jag att en femma är hårt.
Sedan tycker jag att en femma är hårt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Rurik: nej fasen, en 2a hade räckt. Såg ut som kamp om puck och Dicken var lite låg
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Sigge: Lite så men tycker det var hårt dömt. Om det hände oss så hade jag blivit tokig.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
{9233}: hm nu får vi inte spela som mot Tik, dubbla frilägen i baken
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Lite hårt straff, hade köpt en 2a. men efter ha sett lite mer så känns det som Tikkas axel åker upp i huvudet på Josh. så jag hoppas iaf att domarna känner att dom gjorde rätt
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Offside-Lennart:
Där kom Big Sams 1:a 1 kvar!
Skönt att han får göra det där!
Och där kom Berhardt`s Tjeck på den!
Där kom Big Sams 1:a 1 kvar!
Skönt att han får göra det där!
Och där kom Berhardt`s Tjeck på den!
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Ångrar allt jag sagt om Sam när vi tog tillbaka honom. Jävlar vad fel man hade. 1+4 efter 3 1/2 match. Vilket nyförvärv.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
En fråga bara till den kunniga, men visst är det så att för varje mål Modo gör i ett fem minuters PP så tillgodoräknas detta som pp-mål eller är det per tillfälle?
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
JonathanF: Wikegård hatar MoDo och är mäkta förbannad. Nu är man glad!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
{10299}: Ja, det går inte att komma ifrån. HV är dåliga idag.
Hård femma, men så korkat att åka in i huvudet på Dickinson
Hård femma, men så korkat att åka in i huvudet på Dickinson
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
{10299}: Man blir glad när HV ligger under , eller släpper 5 i sista perioden
Hockeysverige njuter
Hockeysverige njuter
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
{7639}: Sa att jag inte förstod när de hyrde honom.. Gör fortfarande inte det.. Tycker han är extremt överskattat.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Sigge: Vi gör det rätt bra med tre stycken tredjekedjor och en fjärdekedja.
+ 19
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Men hur fan slog HV oskarshamn med 6-2? Hur dåliga är oskarshamn dårå?
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
{5647}: Nu sniffar vi FBK i röven. Allt går enligt min plan.
+ 2
« Föregående · 2571269 · Nästa »
Man älskar ju ändå Patrik. Så vansinnigt bra är han