MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
« Föregående · 2630311 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Sigge: Vi får inte bli som en annan bok. Hoppas vi kan stänka in en puck trots motarbetade
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
{7426}: Nej, men det är frustrerande att se hur allting släpps.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Sigge: Kul då blir det förlängning och misär igen. Förbannad man blir.
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
henkeiskogen: Håller fullständigt med. Synd att Rundblad tappade skäret när han skulle visa offensiv.
Han kunde ju ha reparerat sin period 2…. Men icke
Han kunde ju ha reparerat sin period 2…. Men icke
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Bad_Brett: glaset halvfullt: tar åtminstone en poäng på malmö och hv
glaset halvtomt: det skulle varit tre
glaset halvtomt: det skulle varit tre
+ 2
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
{10015}: Enligt folk här inne så skulle Södergran "få igång" förstakedjan istället för Ranta. Hur det gått? Jovars, två stycken 100%-iga chanser där inget blev mål. Snacka om fel man på rätt plats.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Sigge: Garanterat en skit utvisning som avgör i 3v3 nu, Aja bra med poäng när resten av botten förlorar.
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
{7426}: Tycker vi slarvar bort poäng ikväll. Oskarshamn har ingenting i 3e. Knappt något i 2a förutom när vi ger dom ett mål sen ställer oss och tittar på till 3-3
+ 2
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
{7426}: Nu ska vi se på fingertoppskänsla av Karlin när han väljer spelare i 3mot 3 ?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Framnäs: modo har missat "100%-iga" chanser hela säsongen
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Framnäs: Man får samtidigt ge honom att han tar sig till dessa lägena.
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Greenwolper: kom igen och rädda upp för andra slarvet nu. Ingen Sjöqvist avgörande!
Men hörru! Varför blåser de av nu med buren då? I leksandmatchen blåste de inte av??????
Men hörru! Varför blåser de av nu med buren då? I leksandmatchen blåste de inte av??????
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Monno:
Ja surt att inte ta tre poäng. Men hur det än går så drar vi ifrån de största konkurrenterna med minst 1p.
Det är otroligt viktigt i slutändan.
Ja surt att inte ta tre poäng. Men hur det än går så drar vi ifrån de största konkurrenterna med minst 1p.
Det är otroligt viktigt i slutändan.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
{7426}: Förstår inte vad folk ser i han som är så häftigt offensivt? Han har haft en säsong i hela sin karriär där han hade bra siffror offensivt
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Rytter: Gäller att tugga in poäng nu även hur det än ser ut..
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
{7426}:
Kruse är arg, jättearg. Skönt det, pajas!
Kruse är arg, jättearg. Skönt det, pajas!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
{7426}: Så jävla rätt att Aagaard fick sätta den på Kruse.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Rytter: Underbara resultat i övrigt. Malmö, HV, IKO och Rögle torskar.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Näsen är dåfan en av modos bästa spelare just nu, han gör så mycket rätt.. Det hade jag inte trott vid denna tid förra året.. Otroligt
+ 3
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Dansken!!! Vill se pilskytten och sen ett rapp på Kruse!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Greenwolper: jaaaa såååå jävla rättvist! Synd att vi slarva bort en poäng bara. Bra att Aagaard får göra mål å. Kul å se Kruse balla ur med klubban😉
+ 2
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
henkeiskogen: Nu blev psykfallet Kruse ledsen när pucken slank in mellan benen. Så synd om honom!
+ 8
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Keriksson: AAGAARD med sitt 100e mål dessutom! Vilket mål att göra det med! OJ OJ OJ! Hoppas kruse går ut o grinar nu jävla pajas
+ 2
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Aagaard fick sista ordet till sist, synd kruse...
+ 2
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
JoakimE: näsen har varit en av modos bästa spelare i 33 omgångar
+ 9
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
{9315}:
HÄÄÄÄRLIGT VAD RÄTTVIST!
POÄNG I VARJE MATCH NU.
Hade inte räknat med någon poäng mot LIF.
Så det får räknas som en 3: a här! 😉
HÄÄÄÄRLIGT VAD RÄTTVIST!
POÄNG I VARJE MATCH NU.
Hade inte räknat med någon poäng mot LIF.
Så det får räknas som en 3: a här! 😉
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
{5647}: Två poäng speglar väl matchen bra.
Sköna poäng
Sköna poäng
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
henkeiskogen: Haha verkligen. Satan vilket utbrott han fick.
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Rytter: 4 poäng av Näsén, mycket bra! Genial framspelning och borde fått assist till Big Dick precis innan.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Gavelo: ni som såg matchen, är 2 p rättvis sett till hur spelet varit?
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Trilske: satt som en gammeldansk på fyllan när man var 15!!!! (För Kruse alltså, gammeldansk är ju vidriga)
+ 1
« Föregående · 2630311 · Nästa »