MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
« Föregående · 2618730 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Vi inleder med att stå på hälarna igen.. Börjar kännas tungt. Den optimism som fanns efter inledningen på säsongen tynar bort när vi knappt kan slå en passning och än mindre vinna en närkamp.
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
{10322}: Vi måste hälla tätt i första annars blir det riktigt tungt. Inga fler utvisningar för då blir det mål i röven direkt med våra 50% i BP
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
{10322}: ruskigt trött publik i leksand. Trodde de hade bra fans? Icke
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
SPOODI: haha ah va inte lika farligt som jag tyckte det såg ut först^^
Wow leksand åker ut på denna holding😍
Wow leksand åker ut på denna holding😍
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
henkeiskogen: Så har Modo spelat under hela Karlins ledning, extremt avvaktande och Modo sätter absolut ingen press på deras skyttar, Modo spelar något mitt i mellan
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
SPOODI: Sjukt hur lätt vi blir avväpnande i PP. Varför kan vi inte lyckas med det.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Greenwolper: måldomaren ville inte ta den, helt sjukt? kommer 1v1 är lite före och deras ner med ryggen bakåt. Så solklar utvisning det kan blib
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Lolol: Herregud vad jag vill ha Dickinson kvar. Hoppas han inte lockas allt för mycket av Färjestads dominans
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
{10015}: Vår defensiv är fortfarande otroligt dålig. Tur att Leksand var slarviga vid deras 3 mot 1
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
{10015}:
Gillar också honom, kul match hittills, ni spelar bra försvarsspel
Gillar också honom, kul match hittills, ni spelar bra försvarsspel
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Greenwolper: Först tripping vid snurrfint på Niederbach. Sedan tripping på vår andra spelare (skulle blivit 3mot 2 i den vändningen och inte 3 mot 1)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
henkeiskogen: Sedan hade Niederbach all tid i världen att chippa ut den, men väljer att dribbla bakom eget mål och bakomryggenpassning i egen zon. Tvivlar på att det är Karlins instruktioner.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Paninaro: otroligt låg kvalitet på hockeyn den här perioden, jösses. kommer nån ihåg den här perioden om en timme?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Paninaro: skönt med 0-0 efter första? många som har käkat för mycket julmat känns det som
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
{9315}: Extremt svag passningskvalitet från båda lagen.
Näsén har dock varit fantastisk. Jäklar vad bra han är över hela banan.
Näsén har dock varit fantastisk. Jäklar vad bra han är över hela banan.
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Vi är oerhört ängsliga i alldeles för många delar av spelet! Får panik när jag kollar. Så mycket felbeslut. Lyft er nu!
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Bad_Brett: Rundblad ser ganska pigg ut iaf, lite slarvig i egen zon men han verkar sugen på en kasse idag
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Bad_Brett: Tycker Logan har varit bra också. Den kedjan har skapat lite, tyvärr mest i hörnen.
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
{9315}: Såg ingen Modoit framför Leksands målvakt på hela perioden. Man vill åter igen inte höra skitjobbet.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Bra period av er
Detta kan gå åt vardera håll.
Kul med spänning
Detta kan gå åt vardera håll.
Kul med spänning
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Zource: Håller med, både Hutsko och Runblad har börjast piggt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
mattias - 74: håller inte helt med, ni är ett halvt nummer större
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
SPOODI: Japp. Tror att det blir en del mål i andra nu
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Bad_Brett: tycker vi uppträder (som vanligt)naivt med pucken i egen zon. 1-2 sekunder för mycket tänk i uppspelen. Därför är det hönsgård hele tiden i försvaret
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Bössa 68: Det beror oftast på att våra forwards är för ivriga högt upp i banan. Många tänker bara offensivt hela tiden och glömmer bort att vi först måste ut ur egen zon innan vi kan anfalla. Det leder till att backar blir osäkra, även om det ibland är dom som är för trögtänkta
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
{10015}: vi tappar ju vår center som blir nedbrottad i offensivzon. Men det är tydligen ok trotts att pucken inte är där
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
SPOODI: Många interference-situationer... Rundblad avklädd igen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Bad_Brett: japp. Alla lag vi mött håller på med onödigt många fasthållningar men får sällan utvisningar? synd att inte MoDo utnyttjar att domarna släpper å gör samma sak själva
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Det positiva är att man kan slå över till Sverige-Lettland snart iaf. Behöver lixom inte vela över vilken match man ska välja :)
« Föregående · 2618730 · Nästa »
Utvisning där när sampo blir fälld eller var det ok?