MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
« Föregående · 2737768 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Leksand har ju vart bättre hela matchen! tar vi en pinne ska vi vara sjuuuuukt nöjda!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
henkeiskogen: Om han medvete går på motståndaren, dvs MoDo-spelaren, när han uppenbart kunnat ta pucken är det såklart icing.
Men är fortfarande galen på Niederbach vid 4-3. Vad gör han? Hans kille får fullständigt öppen gata när han markerar Mollgan.
Jasek har inte varit bra alltså. Suck.
Men är fortfarande galen på Niederbach vid 4-3. Vad gör han? Hans kille får fullständigt öppen gata när han markerar Mollgan.
Jasek har inte varit bra alltså. Suck.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Haha man kan fan inte låta bli att skratta!
Vårt försvarsspel är ju pinsamt.
Återigen Bernhardt med ett helt obegripligt ingripande, varför spelar den mannen?
Hinken, skicka Bernhardt och Rundblad NU!! Och lägg pengarna på en defensiv pjäs av klass!
Vårt försvarsspel är ju pinsamt.
Återigen Bernhardt med ett helt obegripligt ingripande, varför spelar den mannen?
Hinken, skicka Bernhardt och Rundblad NU!! Och lägg pengarna på en defensiv pjäs av klass!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Tarasov: Time-out är överskattat. Huvudsaken är att "mannen-som-kan-ändra-en-matchbild"-Karlin kommer skriva tiiidernas längsta kontrakt.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Det där backjobbet av berny var inte det bästa jag sett
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
henkeiskogen:
Största problemet är att varje man är en kvartssekund sena i varje försvarsbeslut. Det ger Leksand en enorm fördel.
Största problemet är att varje man är en kvartssekund sena i varje försvarsbeslut. Det ger Leksand en enorm fördel.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Tarasov: Hjälper nog tyvärr ej med 10 timeouts. Detta lag är otroligt felbyggt. Vi har för många offensiva backar 0 försvarstänk.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
{5647}: Du menar tvärtom? Han valde att tackla modospelaren som hade tagit pucken som istället gick till icing. Då får det för fan vara interference och inte icing?
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
{10015}: Detta ska bara inte få hända. Ett lag från hockeytvåan har bättre defensiv
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
19MoDo21: Lätt att glömma bort honom. Men han är här i nästan 5 år till så han har tiden på sin sida.
4-4.
4-4.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Vi spelar ingen bra hockey överhuvudtaget. Vi har ju en super effektivitet framåt men salon dörrar bakåt. Betydligt sämre försvarsspel i år gemfört med i fjol. Passen sitter inte heller ser inte bättre ut en vad försäsongen gjorde lite oroande. Helt otroligt Vi vann med 5-1 sist samt ledde med 4-0 i denna match. Nu är det 4-4 mycket rättvist.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
henkeiskogen: Om backen skiter I pucken och istället går pä spelaren skulle det inte blivit icing.
Men det bryr sig inte domarna om.
Men det bryr sig inte domarna om.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Det här kommer ju inte gå vägen om vi inte tar en Time out
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
henkeiskogen: Man kan tycka att när det endast är ett lag som ska hålla på att man tillslut ska få något med sig men icke.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Zource: Har domaren tappat pipan när Leksand filar sig?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
{5647}: Det jag tycke han gör fel är att han gör en dålig halvinsatspinchning. Hade han pinchat rätt och fortsatt jobba så hade inte vändningen kommit så snabbt.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Jag jobbar som budbilschaufför. Tänk om jag tjänat 200 000 i månaden och slängde alla paket i en sjö
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
{10015}: men man kan inte spela rundblad med hans KOMPIS byström ju! hjälp! Vad händer?!?? Karlin, skärp dig.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Bad_Brett:
Trots att det hinner gå en del moment innan, så började allt med att Winberg plötsligt i stressen gjorde en indianare som vi aldrig hämtade oss ifrån.
Vi är under press. Nu är det upp till varje individ faktiskt.
Trots att det hinner gå en del moment innan, så började allt med att Winberg plötsligt i stressen gjorde en indianare som vi aldrig hämtade oss ifrån.
Vi är under press. Nu är det upp till varje individ faktiskt.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Sigge: Sånt här har vi inte råd med om vi ska klara oss kvart
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
biff1: Japp, nu är det sådär oroväckande risigt igen. Det känns som att man bestämmer sig för när man ska vara bra och inte.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
SPOODI: Han vann ju kampen. Det var i den andra situationen som de spelade upp.
Man vill att vi inte ska vara passiva, men när man kliver på och vinner pucken samtidigt som man får stopp i spelet så är det fel.
Jag ser massor av problem i hans spel, men när han gör rätt så ska man inte skylla på honom. Då blir det bara löjligt.
Kolla istället Niedebach som fullständigt skiter I att markera sin "back". Helt djävla makalöst.
Man vill att vi inte ska vara passiva, men när man kliver på och vinner pucken samtidigt som man får stopp i spelet så är det fel.
Jag ser massor av problem i hans spel, men när han gör rätt så ska man inte skylla på honom. Då blir det bara löjligt.
Kolla istället Niedebach som fullständigt skiter I att markera sin "back". Helt djävla makalöst.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Bad_Brett: Det är han! Men han skulle skjutit i powerplay. Nu blev jag påmind om varför jag ogillar den här sporten ibland.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
SPOODI: Det är så fruktansvärt lättläst att Näsén inte vill skjuta.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
{5647}:
Om jasek sitter fast i en leksing är det ju fördelaktigt om Rundblad kan undvika situationen och ta hemjobbet istället.
Men han lyckas också blanda sig in i den situationen... Är han lite uppmärksam så undviker han ju situationen.
Bara löjligt att ta honom i försvar då detta är anledningen till att han varit utanför laget, dvs det här slappa agerandet.
Om jasek sitter fast i en leksing är det ju fördelaktigt om Rundblad kan undvika situationen och ta hemjobbet istället.
Men han lyckas också blanda sig in i den situationen... Är han lite uppmärksam så undviker han ju situationen.
Bara löjligt att ta honom i försvar då detta är anledningen till att han varit utanför laget, dvs det här slappa agerandet.
+ 1
« Föregående · 2737768 · Nästa »