MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
« Föregående · 2737768 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Confusius: Orkar inte….att MoDo skulle tappa ledningen kände jag vid 4-1
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
{5647}: Jasek ersätter ju Rååma. Tycker de håller ungefär samma klass.
Det väsentliga är att True är en uppgradering från Big Dick.
Det väsentliga är att True är en uppgradering från Big Dick.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Confusius: Det hjälper inte att ha defensiva backar om forwards går bort sig hela tiden.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
She: Nja får hoppas på poäng varje poäng kommer vara viktig för hålla sig kvar. Klarar dom slippa kvala i år har dom gjort det super bra.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Dundee: Men ska vi slippa kvala kan vi inte tappa 4-0 ledningar
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Brander: Det kallas bottenlagbeteende.
Helt iskalla under två perioder
Helt iskalla under två perioder
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
{5647}:
bra byte av Södergranformationen, mest av den anledningen att det var så god energi.
bra byte av Södergranformationen, mest av den anledningen att det var så god energi.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
NuMo: Kul att han fick hålla fast i södergrans klubba när han låg ner, annars hade ju modo haft målchanser
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
NuMo: Alla 3 åker skridskor då går det fort. Vi ska ladrig vara passiva måste alltid vara full fart på rören
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Brander: Hur kan det inte vara utvisning pä Lyhtinen????
Han gör exakt allt för att stoppa en icke puckförare. Dömer man inte för den kan man ta bort regeln helt.
Han gör exakt allt för att stoppa en icke puckförare. Dömer man inte för den kan man ta bort regeln helt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Robin Ztorken L: Livet som MoDoit; Leda med 4-0 och sedan drömma om en EN pinne.
Livstidskontrakt till Karlin!!!
Livstidskontrakt till Karlin!!!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Bad_Brett: Olofsson är då fan ingen spets iaf. Snacka om skitvärvning
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Vad väljer du att ha bakom dig om forwards går bort sig hela tiden?
En back som tar ett moget defensivt beslut, eller Rundblad/Bernhardt?
En back som tar ett moget defensivt beslut, eller Rundblad/Bernhardt?
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
JoakimE: Du verkar ha bra koll på MoDo... Vem är den där #92 i röd tröja?
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Brander: Nej självklart men så som matchen urartar sig så får man vara nöjd om man lyckas få med sig poäng. Man skulle givetvis inte släppt in Leksand men Leksand har ju varit klart bättre hela matchen. Vi kunde lika gärna legat under med ett par mål det är stor skillnad på spel mellan dessa lag samt farten. Alla 3 matcher har motståndarna åkt ifrån oss tycker vi känns oerhört tröga och o synkade. Det är ju öppna spjäll. Spelar vi så här mot ett normalt effektivt lag så är det 2 siffrigt.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Bad_Brett: Bra coacher som tar ett lagstraff med 2,35 kvar. Genidrag
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Hahaha tänk om Leksand skulle tappa den här upphämtningen pga 6 man på plan.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
SPOODI: hopplöst och de är stopp i toaletten här nu dessutom. Jävla lördag alltså.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
SPOODI: Näsén kan ju inte spela hockey just nu.. men dessa två perioder utstrålar ”Jag bryr mig inte” från hela laget.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
mrpm: Fattas bara att Leksand avgör nu så är kvällen fullbordad.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
mrpm: Man blir fan gråhårig av att se skiten. Det är genant jävla uselt
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
SPOODI: Förlåt men det får Näsén ta på sig. Har aldrig sett honom missa 3 passningar på 50 sekunder.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
SPOODI: Leksand kämpar hårdare och ger järnet..modo blir helt parasylerade😡
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
SPOODI: Näsén är en skugga av sitt forna jag. Fullt förståeligt, men ärligt talat tycker jag att han varit vår sämsta back idag.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
mrpm:
Ja känslan är att vi lyckas ”få” en poäng. Trist. Men försvarsspelet i egen skall gå att rätta till.
Ja känslan är att vi lyckas ”få” en poäng. Trist. Men försvarsspelet i egen skall gå att rätta till.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
{5647}: Livstidskontrakt på Karlin nu! Och Hinken med!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Rundblad, Näsén, Byström och Bernhardt helt bedrövliga idag. Dags att lufta Norén nästa match, kan knappast bli sämre
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
19MoDo21: Bara MoDo kan ha en 4-0 ledning för att sedan kämpa om 1 poäng. Detta lag är så otroligt felbyggt
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Tarasov: Ja, i första powerplay har vi spelgenierna Ranta och Vigneault - Två spelare som har kompetensen att slå en passning +/-5 meter från bladet.
Hoppas på torsk, så vi får effekt. Pinsamt deluxe.
HEJA LEKSAND!!!
Hoppas på torsk, så vi får effekt. Pinsamt deluxe.
HEJA LEKSAND!!!
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
mrpm: Ser gärna Theo J och Lucas också. Kanske mest framförallt Theo J.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Nucky: Hinken är nöjd nu, övertro igen detta har sett ut så här hela försäsongen utan att man kanske agerar. Försvarsspelet existerar inte vi kan inte ha 7 av 8 offensiva backar. Jag förstår ej att man släppte iväg Rubins tycker han var en jävligt bra defensiv back som kunde hålla rent. Jag är grymt besviken på silly i år trodde man skulle spänna bågen lite mer.
+ 3
« Föregående · 2737768 · Nästa »