Paddan: Jag fick två.
MODO Hockey - Luleå HF 2010-08-16
« Föregående · 1271601 Till forumet
Sv: MODO Hockey - Luleå HF 2010-08-16
Antos skadade sig på träningen, åkte in i stolpen på målburen. Nu kanske MODO kan vinna mot Skellefteå. Tycker självklart synd om Söderberg, hoppas att det inte var något allvarligt och att han snart är tillbaka.
Han hör ju till de stora artisterna ES.
Han hör ju till de stora artisterna ES.
Sv: MODO Hockey - Luleå HF 2010-08-16
kärran: "Nu kanske MODO kan vinna mot Skellefteå."
För med Antos på planen hade vi varit chanslösa, eller?
Sv: MODO Hockey - Luleå HF 2010-08-16
Poffa: Tja, nu behöver vi väl göra ett eller två mål mindre åtminstone.
« Föregående · 1271601