MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
« Föregående · 2622026 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Modo har tre tränare men ingen tränar eller pratar ngt om markeringsspel eller försvarsspel
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Costanza: Jo, Örebro utan deras JVM kille är ett dynggäng, de är några poäng från kval bara
Kross i tredje bör det bli nu
Kross i tredje bör det bli nu
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
{5647}: Vi ligger ju alltid as långt ifrån motståndarnas backar. Jag har aldrig förstått varför vi försvarar så.
Även en som typ Ohlsson som borde orka och klara ligga nära utan problem ligger alltid nån meter bort så dom får lite extra tid på sig. Fattar det inte.
Även en som typ Ohlsson som borde orka och klara ligga nära utan problem ligger alltid nån meter bort så dom får lite extra tid på sig. Fattar det inte.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
eltifoso: Behövs tung VooDoo i tredje för att ro hem 3p. Laget måste spela mer som final känner jag.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Monno: Jag tycker att Aagaard och Woods normalt är längre ut än sådana som Niederbach, Ohlsson och Walli. Kanske otydlighet eller är det en rädsla att bli lurad av backen?
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
{5647}: Ja kanske.. Men tycker vi generellt är rätt duktiga på ge dom onödigt mycket tid.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Costanza: Nåja. Laget spelar bra. Att det är lika är pga sånt som inte ändras av inställning; typ som att vi inte har ett fungerande försvarssystem och inte tar några synliga steg på den fronten alls.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Monno: Det är Woods som hamnar fullständigt fel på 2-2. Ta din gubbe och lita på att Aagaard tar sin. Det blir fullständigt fel om man inte litar på systemet.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
{10322}: det jag önskar är att spelarna sätter sina chanser!, Herregud,öppna lägen....
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
SPOODI: Vad i hela friden händer? Nästan så man önskar att någon drar av en bengal så att vi får en legitim anledning till att pausa matchen...
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Saltmasen: nej, det låg uppenbarligen på. Du vet, t.ex Gatusten är något man går på, du vet med fötterna.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
{10015}:
Modo grabbarna som vann modocupen hyllades i pausen, de var in på isen.
Modo grabbarna som vann modocupen hyllades i pausen, de var in på isen.
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
NuMo: Menar du att ledningsmålet i tredjeperioden är viktigt?! Näää?!
Nä men jag håller med, så klart. Jag hoppas att Aagard får göra det.
Nä men jag håller med, så klart. Jag hoppas att Aagard får göra det.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Örebro spelar klart bättre i tredje samtidigt som de får mer tid för att vi ska spela mer balanserat. Känns inte alls lika solklart längre.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Costanza: Tror Hutsko hänger dit den. Grym lirare som vet hur man hittar kryllan!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
{10322}:
tycker agerandet från Modo plötsligt är lite tveksamt. Vi blir statiska i försvarszonen för att inte gå bort oss men vi får ju inget flyt i anfallet som brev på posten.
Får hoppas på en plötslig vändning i det och en bra kontring när Örebro går bort sig. lite omvänt förhållande spelmässigt.
tycker agerandet från Modo plötsligt är lite tveksamt. Vi blir statiska i försvarszonen för att inte gå bort oss men vi får ju inget flyt i anfallet som brev på posten.
Får hoppas på en plötslig vändning i det och en bra kontring när Örebro går bort sig. lite omvänt förhållande spelmässigt.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
{10322}:
Tyvker Ranta börjar bli den ledande spelaren Gradin hoppades på. Kul!
Tyvker Ranta börjar bli den ledande spelaren Gradin hoppades på. Kul!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Tarasov:
Även Bernhardt tycker jag börjar stega framåt. Spelar med lite mer självförtroende.
Även Bernhardt tycker jag börjar stega framåt. Spelar med lite mer självförtroende.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
NuMo: Hur stor del av lönebudgeten tror ni Rååma, Rundblad och Oregano står för?
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
NuMo: Vi kan verkligen inte spela det här spelet. Anfall är vårt enda försvar. Öka!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Tarasov:
Nu måste vi börja ta initiativ. Förlorar vi den här matchen så blir det mycket gråt om att vi släppte initiativet.
Kom igen nu. Vi skall inte vara rädda att förlora i första hand.
Nu måste vi börja ta initiativ. Förlorar vi den här matchen så blir det mycket gråt om att vi släppte initiativet.
Kom igen nu. Vi skall inte vara rädda att förlora i första hand.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
NuMo: Ledningen måste ju mana på från båset. Lyft upp spelet, tackla och skjut hårt. Jag kan hockey!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Tarasov: Hans senaste försök innebar att ge bort pucken, sen blev vi fast i egen zon för resten av matchen typ..
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
NuMo:
Vi har ju inte soppatorsk. Det sitter i psyket.
Woods, Aagaard, Hutsko.
De behöver bli matchhjältar. Ta chansen!
Vi har ju inte soppatorsk. Det sitter i psyket.
Woods, Aagaard, Hutsko.
De behöver bli matchhjältar. Ta chansen!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
{7639}: vi var tillräckligt bra i period 1 och 2 för att avgöra detta. Trist med förlängning
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
{7639}: Hatar fan övertid. Hjärtat håller på att hoppa ur halsen på en.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
{10015}: Mitt hjärta mår fortfarande inte bra sen djurgårdsfinalerna
« Föregående · 2622026 · Nästa »