MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
« Föregående · 2650530 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10015}: Okej, vinst. Riktigt viktigt! Synd att Lassi inte får hålla nollan. Han är enorm.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Skön och riktigt viktig vinst. Noll insläppta i BP, en stekhet Lassi, tungt mål av Woods och en vunnen andraperiod. Känns lite som jackpot snuvades enbart av att Lassi inte fick en riktigt välförtjänt nolla.
I övermorgon åker jag upp till Övik och ser oss spöa OINK live. Taggad nu!
I övermorgon åker jag upp till Övik och ser oss spöa OINK live. Taggad nu!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
NuMo: Detta kunde undvikas om sopan Walli hade träffat målet. Istället får inte Lassi hålla nollan och vi riskerar att tappa poäng
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
jonsson: Tack Walli. Ska vi gissa 2-2 istället för trygg 3-0-seger?
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10015}:
Nu börjar man tänka att vi kan vinna,. Sent om sider. Örebro har inte kunnat få Lehtinen att hamna utanför sin normala stans, det är en stor del av deras brist på mål.-
Nu jävlar gjorde de mål ändå.....SKIT!
Såklart så kan vi göra det svårt för oss ändå. Frågan är om det där målet ändå är Lehtinens.
Nu börjar man tänka att vi kan vinna,. Sent om sider. Örebro har inte kunnat få Lehtinen att hamna utanför sin normala stans, det är en stor del av deras brist på mål.-
Nu jävlar gjorde de mål ändå.....SKIT!
Såklart så kan vi göra det svårt för oss ändå. Frågan är om det där målet ändå är Lehtinens.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
jonsson: Det här kan vi väl för fan inte tappa? Lehtinen som gjort en sån jävla match.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
smyl: Tror andra klubbar, även i andra hockeyländer, fått upp ögonen rejält tyvärr. Just nu har det gått så långt att jag tror inte det blir någon förlängning.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10015}: dicken är redan kritad o klar - de väntar med att announce nyheterna bara
sagt med enbart magen.
sagt med enbart magen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
S-vikaren: Jag vill ha kvar honom så in i helvete. Faan gjord av stål. Inte känt så här med en spelare sen Karlkvist. Vet inte ens om jag kände så här med Karlkvist.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
NuMo: Fett med Kudos till Örebrospelaren som direkt vinkade in folk från båset.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Zource:
Bra gjort av Dicken. har har varit ivägen mest hela matchen.
Trots min ironi, så det där går nog hyfsat bra. Salming 2.
Bra gjort av Dicken. har har varit ivägen mest hela matchen.
Trots min ironi, så det där går nog hyfsat bra. Salming 2.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Zource: tre spelare som stänger ner ranta efter han har dumpat puck?
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Sigge: Vi sätter oss själva i dessa situationer, domarna är bedrövliga så då får vi spela ytterst försiktigt i dessa lägen.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
JonathanF: Japp det blir väl som mot SAIK till slut. Domarna kommer göra allt för att vi ska behålla trenden utan trepoängare
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10015}: är den knuffen från Dickinson en utvisning??
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Men herregud när började man med att man inte får knuffa motståndare i hockey..
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10015}: men vafan dedär va ju ingenting måste ju få flytta en spelare framför mål
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{5647}:
Själv tycker jag Hutsko fick en ärlig chans att visa vad han går får och det gick inte den här gången heller i SHL. I allsvenskan kan jag se honom bli en maktfaktor i sitt lag.
Det är något med helhetsbilden och hur han kan vara en del av limmet när vi får spelvändningar/anfall emot oss. Det blir för meninglöst i positiv mening och oftast blir det hål någonstans. jag känner det ligger i hans limningsegenskaper i sin formation.
Framåt har han varit en flopp och det var ju det vi hoppades mest på.
Själv tycker jag Hutsko fick en ärlig chans att visa vad han går får och det gick inte den här gången heller i SHL. I allsvenskan kan jag se honom bli en maktfaktor i sitt lag.
Det är något med helhetsbilden och hur han kan vara en del av limmet när vi får spelvändningar/anfall emot oss. Det blir för meninglöst i positiv mening och oftast blir det hål någonstans. jag känner det ligger i hans limningsegenskaper i sin formation.
Framåt har han varit en flopp och det var ju det vi hoppades mest på.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Zource: Oskars saknar Kariqvist och sin finske landslagsman när vi möter dem. Lät mer eller mindre som att de skulle vila dem lite extra för att toppa formen när grundserien tar slut
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Tycker vi har haft Örebro under kontroll hittills, men nu jinxar jag det säkert.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{5647}: Tog en och en halv period tills jag märkte av Niederbach igen
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Frontschwein: Jag håller inte alltid med dig, men Hutsko har ett vasst kontringsspel i sig, även om han alltid träffar stolpen når han gör en snygg uppåkning.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Frontschwein: Båda har gjort noll poäng men OP kan ta rollen som gnuggare. Hutsko är ingen gnuggare därav får han inte spela
« Föregående · 2650530 · Nästa »