Rysare
Inlägg: 2650505
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
jonsson: Tack Walli. Ska vi gissa 2-2 istället för trygg 3-0-seger?
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
jonsson: Det här kan vi väl för fan inte tappa? Lehtinen som gjort en sån jävla match.