MODO Hockey - Nyheter
MODO Hockey - Rögle 2009-11-28, kl 18:30
Vilken är snabbast av dom?
Hoppas nån i MoDos ledning inser att dom kan göra denna Line-upen vi drömt om nu i några dagar. Om dom inte gör den borde nån på kansliet få sparken.
Ibland är det extra skönt att ha Comhem HD och några kalla öl i kylen :-)
Kom ihåg:
the bigger they are the harder they fall
laget före jaget
matchen vinns på isen och inte på laguppställningen
en olycka är inte olycka om den är förutsedd etc etc
Lagom med förväntningar, massor med förhoppningar är mitt recept.
#21; #24; 19 på lineup.
Ståplatsinvasion med (förhoppningsvis) massivt tryck.
Ska vi gissa på 2-1 till Rögle?
Håller med om att man måste snabbt landa på fötterna, för "Anticlimax" brukar vara ett ord som följer med dessa legender allt för ofta, men ändå en cool händelse i dessa bistra tider...
Redigerad kommentar
MOAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Detta kan bli en kväll för böckerna. Invasion Ståplats, Susse, Foppa och Macke!
MOAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Icing-Ove: Inte Anticimex då?
Tycker det verkar alldeles för positivt, inte blir det några mål ikväll inte... ja förutom mitt kycklingklubbsätande. 3-0 till Rögle och 61-3 i skott.
"- Jag får väl göra vad jag kan för att dra fram de här grabbarna också, säger Perra."
För helvete Perra, lär ut dina media-skills till resten av klubben!
Frisco: Lämnar inom nån minut staden som fostrar slika kommentarer:
"- Jag får väl göra vad jag kan för att dra fram de här grabbarna också."
för att besöka min födelsestad för en trevlig eftermiddag.
You bastards! :-)
Jag adderar en extra bonus för er att slåss om. Den Hockeysnackare (som var registrerad vid midnatt inatt) som tar hem e.ons pris som matchens energispridare idag vinner 100 kronor av mig att spendera efter eget tycke inom Swedbank Arenas väggar. Bara att börja måla tvåpinnare eller att få sin sektion eller restaurang att börja klacka, således...
Inte för att vi vill dig nåt ont men du skulle nog bli en bra energispridare därinne.
Redigerad kommentar
Måtte vi göra en bra match idag!
Ikväll blir det en sittplats på läktaren så ikväll blir det vinst=)
7-2
Sen verkar han lyfta laget bara han är med
[url=hockey.expressen.se/elitserien/1.1795897/foppa-och-naslund-spelar]"Dags att börja spela med tanke på läget"[/url]
Jag var på hockeycup hela förmiddagen, et spred sig som en löpeld om Foppa och Macke.
Sjukt skoj och sköna vibbar i luften.
Nu, en dusch och sen iväg. Om man hör en Pikka-sång vil jag ha lite cred :)
Hey ho, let's go!
Biljettläget
Uppdaterat:
Igår: 15:01
Redigerad kommentar
Jag tror på 7-5 till Modo idag och har gått all/in