MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
« Föregående · 2608144 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
{10015}: folk här vill se honom i en fjärdekedja nästa säsong?. Han ska bara topp 6!
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
SPOODI: Han kan spela varsomhelst. Vår överlägset bästa junior. Vilket skott Rubins har förresten, måste använda det oftare
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
{10015}: Så här långt har han överglänst dyra utlänningar. Men ingen trodde på honom inför säsongen.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Nu hittar vi slottet gång på gång bara en tidsfråga innan 0-3 kommer om inte Rögle täpper till
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
JonathanF: Ja eller hur? Bibic är en klar uppgradering.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Sigge: Anmärkningsvärt att det bara finns en klack i hallen!
Alla tillresta modosupportrar skall ha en massa cred
Alla tillresta modosupportrar skall ha en massa cred
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
JonathanF: Han kan väl lite hockey eftersom har Ö-viks vattnet I blodet
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
SPOODI: Ja härlig intervju med Ullmark!
Vilken ambassadör han är! Och framförallt, vilket föredöme för kidsen!
Vilken ambassadör han är! Och framförallt, vilket föredöme för kidsen!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Ben Perrault: Brickan och Rubinen vet vart gummit hör hemma.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Kan Woods snälla göra ett mål också så jag får lite pengar ?
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Costanza: När vi äntligen vinner Tekningar, ja då går dom om !!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Greenwolper: älskar modos grötande och krigande framför mål
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Greenwolper: märk väl hur de spelar med 2-0 jämfört med 0-2 i baken mot växjö. mäktigt självförtroende
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
{10015}: hordomare han blir ju slashad innan men de e tydligen ok
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
modomille: haha, parodi! Får inte ens driva på mål längre…
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
{9315}: Jämför man Bibic med Thornberg, Petter, och Wikegård, så tar jag Bibic alla dagar i veckan!
Lite märkligt ändå att nästan alla 4:ans experter(förutom möjligen Kronwall och Petter) var iallafall halvpsykopater själva som aktiva! Vill ingen annan ställa upp?
BP, kommer 1-2 nu?
Lite märkligt ändå att nästan alla 4:ans experter(förutom möjligen Kronwall och Petter) var iallafall halvpsykopater själva som aktiva! Vill ingen annan ställa upp?
BP, kommer 1-2 nu?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
SPOODI: Kul om domarna kastar bort matchen åt oss
Vad är det för statistik som kom upp nu? Har vi sämst boxplay i världen 🤣🤣🤣
Vad är det för statistik som kom upp nu? Har vi sämst boxplay i världen 🤣🤣🤣
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Sigge: Tydligen är det rätt enligt boken då. Men många domare hade känt att det hade varit fjantigt att ta ut någon för det där.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Silly: den är faktiskt helt omöjlig att snacka bort. döda utvisningen nu
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Bad_Brett: kommer kompensationsutvisning snart då. Vi har ju trots allt hemmaplan
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
NuMo: Det är inte dumt att köra Hockeyallsvenskt. Vi var ju helt jävla överlägsna där så det borde räcka en bit.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Costanza: dags för en ny tröja "jag såg modo döda ett box play?" :)
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Förstod ju att det inte var 20s kvar av MoDos bp men TV4s grafik är ett sådant haveri.
+ 1
« Föregående · 2608144 · Nästa »