MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
« Föregående · 2608278 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Bad_Brett: MoDo spelar rakt och tryggt. Får pucken djupt och jobbar med spelet mer därifrån än sista två. Tappar nästan inga puckar vid offensiva blå.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Golden boy : Såg MoDo-hjärtan Sundsvall där i klacken också. Ett skönt gäng som alltid fyller upp i plywood arena och åker upp på ett gäng matcher i Hägglunds per säsong.
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Bara en tidsfråga innan Rundblad kommer stå för någon offensiv aktion.
Han hade en riktig fin snurrfint på blå men lyckades tappa ner pucken så den åkte ner djupt i zonen istället.
Tydligt att han letar efter lägen att få plocka fram sin offensiv.
Han hade en riktig fin snurrfint på blå men lyckades tappa ner pucken så den åkte ner djupt i zonen istället.
Tydligt att han letar efter lägen att få plocka fram sin offensiv.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
{9315}: Bernie är kung! MoDo köttar på och jag blir stolt. Theo J får en kram, helt rätt inställning.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Trilske: ja kommer nog ett drömmål från hans klubba snart. Vilka va det han gjorde sitt sjuka solomål mot? Linköping?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Framnäs: Är han från Ystad, eller bor han där?
Han har ju alltid pratat med stark Stockholms-dialekt!
Det gör ju iofs Lotta Lundgren också, trots att hon är Göteborgska 😜 Hon pratar dessutom med bred Södermalms-dialekt!
Han har ju alltid pratat med stark Stockholms-dialekt!
Det gör ju iofs Lotta Lundgren också, trots att hon är Göteborgska 😜 Hon pratar dessutom med bred Södermalms-dialekt!
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
S-vikaren: har har marknadsavdelning gratis reklam för julkollektion. Bara sparka in en öppen dörr
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
jonsson: Håller vi tätt första 10 minuterna så tar vi hem det här
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
{10015}: Kom igen nu MoDo. Älskar denna klubb! Vinn nu för i hela helvete!!!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Kom igen nu Modo och ligga närmare deras backar och ta bort deras skottlägen !!!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
mattias - 74: Tror att det startade när vi vann första guldet -79, och hockey på TV fortfarande var en relativt ny företeelse!
Tror att vi vann många hjärtan där runt om i Sverige, och att det förts vidare i generationer!
Tror att vi vann många hjärtan där runt om i Sverige, och att det förts vidare i generationer!
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
jonsson: Modo måste bli bättre på att ligga i skottlinjen. Känns som dom flesta skott går igenom. Nån som har siffror på skottäck?
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
{10015}:
Imponerande hur vi vinner andrapucken framför vår kasse hela tiden den här matchen.
Däremot så ser jag en liten tendens att vi blir lite passiva nu.
Imponerande hur vi vinner andrapucken framför vår kasse hela tiden den här matchen.
Däremot så ser jag en liten tendens att vi blir lite passiva nu.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
jonsson: MoDo är disciplinerade. Rögle spelar lite småfull
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
SPOODI: Sånna där lägen måste sitta. Man kan inte klanta där.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Confusius: Usch! Ingen bra utveckling av 3:e såhär långt!
Mitt hjärta och puls mår illa!
Mitt hjärta och puls mår illa!
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Confusius: Tänk om man kan få ett 0-3 mål snart. Då kan hjärtat vila en stund!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Confusius: Hjärtat håller på att hoppa ur bröstet nu på mig
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Confusius:
Ja ni hade ju en dalkarl på backen med - 79 ;)
En riktig ikon.
En favorit i Leksand med
Jonsson var helt fenomenal
Ja ni hade ju en dalkarl på backen med - 79 ;)
En riktig ikon.
En favorit i Leksand med
Jonsson var helt fenomenal
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
{10015}: Theo ser riktigt intressant ut, hoppas han får fler.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
{10015}: fan vad vi krigar älskar detta. Alla MoDoiter på plats förtjänar en varsin öl från spelarnas lagkassa
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Confusius: är det nytt att man får både pop up reklam o reklam i själva flödet. Kan inte komma ihåg att det varit så förut.
Men tycker ändå matchen ser bra ut.
Vi kämpar o ger gärnet. Alla "vill"
Men tycker ändå matchen ser bra ut.
Vi kämpar o ger gärnet. Alla "vill"
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
SPOODI: Känner på mig att det blir samma som förra gången vi möttes. Känslan är att Rögle får in ett mål alltså
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
MorganaLefaey: Var inte det där en solklar interference före Rögles kontring?
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
SPOODI: Jacobsson gör inte bort sig!!
Behåll grabben och ge han förtroende å fortsätta med sin speed.
Får jag välja så tar jag honom före Oregan 7 dar i veckan!
Behåll grabben och ge han förtroende å fortsätta med sin speed.
Får jag välja så tar jag honom före Oregan 7 dar i veckan!
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Bad_Brett: Förutsatt man inte yxar benen av nån utanför spelet så existerar inte interference i SHL tyvärr.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Bad_Brett: Har varit ett par oerhört tydliga tripping också, men samtidigt vill jag inte ha många utvisningar åt något håll.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Kommigen nu Modo, snälla, ligg nära deras backar när dom plockar målvakten, inga fria skott från blå tack!!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Är det sant att Modo tittar på om de kan förlägga hemmamatcher i Skåne?
Rent statistiskt skulle ni väl toppa SHL då?
Rent statistiskt skulle ni väl toppa SHL då?
« Föregående · 2608278 · Nästa »
Ja det verkar så