Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
« Föregående · 1314895 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
Patrik Källstr: Undra vad de säger om klackrörelse och inte sparkrörelse. :)
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
Sawchuk: Modo ska inte vara det näst sämsta laget heller.. De ska vara det 8onde sämsta
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
Lumber Jack:
Vi är som tur är inte Elitseriens sämsta lag, det är Södertälje. Men skillnaden är marginell
Vi är som tur är inte Elitseriens sämsta lag, det är Södertälje. Men skillnaden är marginell
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
NuMo: Får man bara igång turbon på skröders jetpack så blir nog det bra
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
Patrik Källstr: Jaha.
Så gjorde Skröder ett skitmål i PP också.
Nu tycker jag att vi alla ska hålla varandra i händerna och sjunga "We shall overcome".
Så gjorde Skröder ett skitmål i PP också.
Nu tycker jag att vi alla ska hålla varandra i händerna och sjunga "We shall overcome".
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
MODOJohan: Nej men se vad som händer när man skruvar upp tempot något i PP.
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
Bad_Brett: Tycker den formationen strulade på ordentligt till 7min hade gått. Sen så har de varit bra
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
InVinoVeritas:
Tempot är väldigt lågt, som alltid mot SSK. Jag tycker ändå att Sundström har sett riktigt bra ut och har stundtals dominerat i anfallszonen som på den gamla goda tiden. Det kan bli fler poäng från hans klubba ikväll.
Tempot är väldigt lågt, som alltid mot SSK. Jag tycker ändå att Sundström har sett riktigt bra ut och har stundtals dominerat i anfallszonen som på den gamla goda tiden. Det kan bli fler poäng från hans klubba ikväll.
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
lasange: Istid 7:50. så han verkar, tillsammas med Styf, göra sitt jobb..
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
lasange: Ja, det kan man undra. Fast jag har hört att tikarna trots fem i baken denna period ändå är imponerade över hans spel. Det tar väl ett tag innan AE acklimatiserat sig.
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
Måste säga att det är ovanligt svart eller vitt i just TIK-boken.
Seeeeeg match, gött att vi leder.
Seeeeeg match, gött att vi leder.
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
NuMo: Jag måste hålla med. För tillfället är vi ES sämsta lag. Freddan har verkligen något att jobba på.
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
spud: Jag såg just att HV hade väldigt mycket otur och att skott just gick utanför.
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
Berka: Äntligen får TIK känna hur det känns att möta ett lag som har en utdelning på 200%
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
MorganaLefaey:
Nä. Vi måste försöka hålla humöret uppe trots att allt går emot oss. Positivt med målet, det får man väl erkänna. Annars är det mest mörker nuförtiden.
Nä. Vi måste försöka hålla humöret uppe trots att allt går emot oss. Positivt med målet, det får man väl erkänna. Annars är det mest mörker nuförtiden.
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
Patrik Källstr: 0-5 efter 17 min. Är det någon form av rekord i es?
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
MorganaLefaey:
Behöver en stor kopp kaffe om man inte ska somna i soffan innan matchen är slut.
Behöver en stor kopp kaffe om man inte ska somna i soffan innan matchen är slut.
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
MorganaLefaey: Det är inte så att man behöver klaga iaf! Haha, nä, en delikatess.
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
MODOJohan:
ja då till och med Susse hinner med och gör mål i en 2-1 situation så måste tempot vara ohyggligt långsamt.
Nåväl, Modo leder och det är 3 poäng som räknas.
ja då till och med Susse hinner med och gör mål i en 2-1 situation så måste tempot vara ohyggligt långsamt.
Nåväl, Modo leder och det är 3 poäng som räknas.
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
MODOJohan: Nej absolut inte.
Fast som plåster på såren så gjorde vi i alla fall ett klappklapp mål just nu.
Alltid något.
Fast som plåster på såren så gjorde vi i alla fall ett klappklapp mål just nu.
Alltid något.
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
MODOJohan: Jaaaaa =)=)
Hur ser det ut johan.. jag e på skeppet!
Hur ser det ut johan.. jag e på skeppet!
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
NuMo: Knappast, inte ens Timrå som ligger under med 0-4...
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
Sawchuk:
Inget lag i ES kan ju rimligtvis vara sämre än Modo just nu.
Inget lag i ES kan ju rimligtvis vara sämre än Modo just nu.
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
MorganaLefaey:
Det här är den sämsta hockeyn jag sett i den högsta serien i år. Båda lagen ser ju ut att gå på valium.
Det här är den sämsta hockeyn jag sett i den högsta serien i år. Båda lagen ser ju ut att gå på valium.
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
Är det jag som har fel kanal påslagen på teven?? Eller kollar jag in en div. 3 match? Powerbreak dessutom, är det någon som gjort sig förtjänt av ett break?
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
Patrik Källstr: 3-0 målet var ruskigt snyggt. Typ rosen plus
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
MorganaLefaey: Extra jobbigt eftersom de har en junior på mälvaktsbänken.. :)
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
Patrik Källstr: 3 skott på mål från hv har gett en 3-0 ledning. fan va jobbigt för tik
« Föregående · 1314895 · Nästa »