{11085}: När vi pratar om att spela moget så håller jag Gästrin högre. Frondell är spetsigare men Gästrin är mer komplett i 2 vägs spelet.
MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
« Föregående · 2919416 Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Gavelo: Äntligen har du hittat din inre Rödluvan. Detta hade jag på känn!
Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Vargen: Tycker han ska fokusera mer på att få upp nivån på juniorligorna i stället för att lägga sig i vilka åldrar som spelar vart. Spelar man J20 är man uppenbarligen tillräckligt bra.
« Föregående · 2919416