MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
« Föregående · 2654245 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
{7426}: när en själv är på plats hör man aldrig megafonen. Även om du är på vanliga ståplats
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
{7426}: Framför allt så hördes vår publik sjukt dåligt i sändningar innan. Viljans vackra namn lät som att den nästan helt spelares ur högtalaren.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
SPOODI: Precis och man använder ju megafon allt som oftast för rösten är körd pga matcher innan.
PP nudå sätt en nu!
Där kom den!
PP nudå sätt en nu!
Där kom den!
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Paninaro: kriga fram 4-1 ju
Tack för kaffet Woods x2. Dags för Timråsupportrarna att gå hem/stänga av Tv. Lagom till Mello
Tack för kaffet Woods x2. Dags för Timråsupportrarna att gå hem/stänga av Tv. Lagom till Mello
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
SPOODI: Den där mackan alltså - alla vigneault haters där ute VARSÅGOD
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
NuMo:
Bernhards brytning och öppnande pass nämns inte, sedan vacker av Sam att hitta över.
Otroligt vackert hockeymål där man går från zon till zon och mål på sekunder.
Bernhards brytning och öppnande pass nämns inte, sedan vacker av Sam att hitta över.
Otroligt vackert hockeymål där man går från zon till zon och mål på sekunder.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Spiken i den berömda kistan, BOOYAKA BOOYAKA!!
Jösses vad Timrå varit mjuka ikväll!
Spelar Grin-Dalle, eller är han skadad??
Jösses vad Timrå varit mjuka ikväll!
Spelar Grin-Dalle, eller är han skadad??
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
{10322}:
Ja efter av Rönnqvist när de såg reprisen, men inte i samband med målet.
Ja efter av Rönnqvist när de såg reprisen, men inte i samband med målet.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Haha Walli av alla också! KAN AAGARD FÅ MÅLA NU OCKSÅ KANSKE?!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
{10015}: Jonasson på radio Västernorrland "6-1, såg väldigt väldigt enkelt ut, en chans som inte kom ur någonting, tycker att målvakten borde tagit den här".
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
smyl: Aja Timrå ni kan glädjas åt era vinster i SCA-cupen istället.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
henkeiskogen: Har du inga barn att uppfostra gubben? Lite får man tåla
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
henkeiskogen: vad som än händer, ingen jävla hybris nu! Varje match ska vara en slutspelsmatch!
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Frontschwein: Inte ens du kan hitta något att gnälla på ikväll! SKÅL!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Gavelo: Förlåt till du men lite deppad pga den dåliga coachningen 👍🇺🇿
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Meanwhile i Timråboken, Olle hoppas någon kör över Lassi. Fräscht
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Keriksson: Jäklar vad bra EJK har varit efter Nieders matchstraff. Fixat två powerplay på egen hand?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
JonathanF: Och den där mäktiga cupen i Finland! Helvete vad dom snackade om den..
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
modomille: Aagaards brorsa = tur. Nu bara Aagaard kvar att måla
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Jag hade inför denna vecka ett önsketänkande att vi skulle ta 6-7 poäng. Jag veeet, lite för mycket att begära. Poff! 9 poäng blev det.
+ 5
« Föregående · 2654245 · Nästa »
